Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Aftonbladet said:
Vid lunchtid i dag började snön falla över Skåne.
Några timmar senare var trafikproblemen ett faktum.
Från klockan 17 larmades polisen till ett tiotal olyckor.
  :lol:
 
Gestricius said:
Aftonbladet said:
Vid lunchtid i dag började snön falla över Skåne.
Några timmar senare var trafikproblemen ett faktum.
Från klockan 17 larmades polisen till ett tiotal olyckor.
  :lol:
Hahaha, tänk deras häpnad när dem skulle bli bogserade av fordon som rör sig utan hästar.
:lol:
 
Lapin Kulta = Lappiskt Guld? Även vi har vårt egna järn pläterat med bladguld, detta järn går enligt namnet Norrlands Guld.  :dead:
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22067442.ab

Nu förstår jag inte, We Are Sthlm också känd som ung 08 har funnits i en jävla lång tid. Var där själv när jag yngre. Hur kan det hjälpa SD, ska man vara ärlig från personlig erfarenhet så är det 80/20 Svenskar/svenskar med invandrarbakund. Men övergreppen är sant, har själv sett det och det är omöjligt att stoppa pga av det är så trångt och allt rör sig snabbt. Problemet är också att tjejerna klär sig lätt vilket är med all respekt acceptabelt. Men det lockar till sig fjunisar som just går in i puberteten och tillsammans med sina vänner så begår de dessa övergrepp. Det värsta är att vakterna ser detta och även om de gör allt de kan så är det väldigt svårt för de att gå in i massan som Rambo. De lyckas några gånger men det händernså mycket att det inte går att stoppa effektivt.

Själva saken befinner sig i Kungsträdgården men det är när konserterna börjar (20.00 - 1.00) där själva problemet händer.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/We_Are_Sthlm
 
Men vadans detta? masterborn börjar bygga riktiga meningar och argument med logik? Snart så upphör gravitationslagen. :razz:
 
82d15e094617ec8d14e9e6b5af5afc08.png


He är prima.  :party:
 
Efter tre år sedan jag först hörde det ordet så vet jag fortfarande inte vad det betyder.  :lol:
 
Pampas = Österbotten, och det är nog fan bästa stället i hela Finland. Är jävligt lycklig lottad att vara född och bo här. Alla som hatar är avundsjuka gummipittar. :lol:
 
Men norska och finlandssvenska är ju nästan närmare varandra än finlandssvenska och rikssvenska, så goda poäng är förståeligt. :razz:

VonTwat said:
Pampas = Österbotten, och det är nog fan bästa stället i hela Finland. Är jävligt lycklig lottad att vara född och bo här. Alla som hatar är avundsjuka gummipittar. :lol:
Håll du dig bara till tomatåkern, du. :lol:
 
Back
Top Bottom