Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

masterborn12 said:
Untitled. said:
masterborn12 said:
Det enda jag sa att de avskumen förtjänar det värsta i fängelsen.

masterborn12 said:
Fyfan jag skiter i om den där jäveln får ett skott i nacken.
Är det OK så länge det sker i ett fängelse?

Nej, om jag ville det så skulle det vara ok i alla ställen. Men det betyder inte att min åsikt är rätt för det.
Du måste vara den enda som inte tycker sin egen åsikt är rätt hahaha.

masterborn12 said:
Ja, och jag har ju inte direkt hyllat de. Men de jag hatar mest är pedofiler. Och de är värre än en vanlig mördare kan jag säga dig.
Hur fan då? Om de är mördare OCH pedofiler är de värre. Enbart våldtäkt/pedofili är dock inte värre än mord då offret överlever. En skum F!-moralism som anser att ett brott är värre än alla andra fast de långsiktiga konsekvenserna är lindrigare
 
Hagamannen var väl ingen pedofil? Var äldre damer, och en gång en 15 årig tjej. Vilket förövrigt är laglig ålder i Sverige och når inte pedofil heller. Hur som helst ska de ansvariga för misshandeln hamna i fängelset, det borde hanteras som alla andra misshandel fall hanteras enligt lagen. Hagamannen har redan avtjänat sitt brott och jag tycker inte att det är rätt moraliskt heller att han blev misshandlad. Jag är Umeåbo om det gör någon skillnad.
 
Shemaforash said:
Hagamannen var väl ingen pedofil? Var äldre damer, och en gång en 15 årig tjej. Vilket förövrigt är laglig ålder i Sverige och når inte pedofil heller. Hur som helst ska de ansvariga för misshandeln hamna i fängelset, det borde hanteras som alla andra misshandel fall hanteras enligt lagen. Hagamannen har redan avtjänat sitt brott och jag tycker inte att det är rätt moraliskt heller att han blev misshandlad. Jag är Umeåbo om det gör någon skillnad.

Fast nu sa jag inte att hagamannen var en pedofil. Jag ju att det är värre att vara det. Ja de borde hamna i fängelset, det är sant. Men jag tackar de för att de läxade upp honom.




Othurin said:
masterborn12 said:
Untitled. said:
masterborn12 said:
Det enda jag sa att de avskumen förtjänar det värsta i fängelsen.

masterborn12 said:
Fyfan jag skiter i om den där jäveln får ett skott i nacken.
Är det OK så länge det sker i ett fängelse?

Nej, om jag ville det så skulle det vara ok i alla ställen. Men det betyder inte att min åsikt är rätt för det.
Du måste vara den enda som inte tycker sin egen åsikt är rätt hahaha.

Beror ju på. Jag önskar att det var så. Men när man tänker på det så kan det aldrig funka i ett civiliserad land. Man ska inte ta lagen i sina egna händer. De ska få sin straff enligt lagen. Däremot hyllar jag att de gjorde det.

masterborn12 said:
Ja, och jag har ju inte direkt hyllat de. Men de jag hatar mest är pedofiler. Och de är värre än en vanlig mördare kan jag säga dig.
Hur fan då? Om de är mördare OCH pedofiler är de värre. Enbart våldtäkt/pedofili är dock inte värre än mord då offret överlever. En skum F!-moralism som anser att ett brott är värre än alla andra fast de långsiktiga konsekvenserna är lindrigare

Beror ju på faktiskt. I många fallen så dör barnet som har varit kidnappat av en pedofil. Det är just de som förtjänar all stryk i världen.

 
Masterborn: "de ska straffas men jag hyllar att de gjorde det" är nog definitionen av hyckleri
"I många fall dör de" kan du inte läsa eller jag skrev OM de är mördare samtidigt så är det värre. Enbart våldtäkt är dock inte värre
 
Othurin said:
Masterborn: "de ska straffas men jag hyllar att de gjorde det" är nog definitionen av hyckleri
"I många fall dör de" kan du inte läsa eller jag skrev OM de är mördare samtidigt så är det värre. Enbart våldtäkt är dock inte värre

Okej, varför ska du vara så jävla aggressiv för. Jag missförstod texten. Min poäng är att när det kommer till det moraliska sidan av mig så tycker jag att man borde ha gjort det flera gånger om igen. Men jag förstår och accepterar att de som misshandlade hagamannen blir dömda. Det de har gjort är fel och brottsligt och man kan inte ta lagen i sina egna händer.
 
masterborn12 said:
Det de har gjort är fel och brottsligt och man kan inte ta lagen i sina egna händer.
Lite ironiskt och hypokritiskt att du säger det.
 
NASA tog en bild över Norden för två dagar sedan.

11988411_1665893446988115_3803213206759425571_n.jpg
 
Endast vid kusten vilket är rätt så vanligt i nordiska länder. Mina ögon svider fortfarande efter att ha kollat på Köpenhamn.  :razz:
 
Självutnämnd antirasist på min skola har fått spel två gånger nyligen. Idag om hur vita människor inte borde vara antirasister då de bara gör det för uppmärksamhet och bara rasifierade borde vara engagerade i 'Kampen'.
Antirasism hade ingen uppmärksamhet innan VITA började engagera sig i kampen.
Jag säger bara GL att nå framgång utan uppmärksamhet. Är inte att lyckas med ditt mål viktigare än att din grupp är etniskt rensad från vita människor.
 
Sitter på ett hotellrum i Seattle nu.
Känns spännande men samtidigt tråkigt och sorgligt att lämna vissa personer där hemma.
tumblr_mlj6rw4F351r5uhzqo1_250.gif
 
Beställde studentmössa idag, synd att det inte fanns någon bra brodering av Gästriklands landskapsvapen men det blev en marinblå teknikermössa hursomhelst.  :razz:
 
Back
Top Bottom