Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Fallout 4 känns blandat för mig, själva spelet i sig känns mediokert medan karaktärskapandet och liknande ser bra ut. Men rörelse under VATS och dialoger?
HEREEEEEEEEEEEEEEESY!

Första doppet i år, i Hyn. Kallaste sjön i hela Horfärs.  :wink:
 
Tror nog Fallout 4 kommer vara Bethesdas största succé hittills. Grafiken ser ju inte ''next-gen'' ut som många tydligen var oroade över i början, men när man kollar på hur mycket dom kommer lägga till i spelet kan man ju bara inte låta bli att nörda lös lite. Visst, det faktum att dom fortfarande använder samma spelmotor som dom gjort sedan Morrowind gör ju att man blir lite skeptisk till hur många buggar och skit spelet kommer ha, men dom påstår ju att den är mycket uppgraderad denna gång.

Och vad finns det att inte gilla med väldigt komplex vapenmodifikation, byggnader kommer vara förstörbara, du kan bygga ett stort jävla fort, justeringsbar power armor och att mappen kommer vara 2 gånger större än Skyrim? Plus att dom troligtvis satsat hårdare på storyn denna gång också. Några av dom få saker som jag tänkte nämna utan att babbla allt för mycket om det. :lol:
 
Teofish said:
Samme her. Solid svømmetur i Glomma. Kaldt som faen.

Måtte vel trekke understellet ut igjen med tong etter det der. :razz: Eg tenker eg heller tek ein tur til simhallen og struttar rundt i heit lånebadebukse for finske naiset.

Fallout 4 har eg ikkje så store forhåpningar for, Bethesda klarer ikkje å gjenskape atmosfæren og humoren frå dei første to spela.
 
Detta. Hur man kan vara så lättkränkt förstår jag inte. Ett ord på ett kvitto. Hade någon skrivit svennekille för att identifiera mig hade jag inte blivit mer kränkt än att en gratis hamburgare hade räckt men för honom RÄCKER INTE 13000. Vad i HELVETE
 
Det var 7 mars som han gjorde sin beställning i drive-in-luckan på McDonald's i Mölndal. Han parkerade sedan bilen, väntade och fick sin mat. Väl hemma upptäckte han att någon skrivit "blattekille" högst upp på kvittot, för att beställaren skulle kännas igen.

Varför anmälde han så sent? Dåligt med pengar?
 
Urgrevling said:
Måtte vel trekke understellet ut igjen med tong etter det der. :razz: Eg tenker eg heller tek ein tur til simhallen og struttar rundt i heit lånebadebukse for finske naiset.
Satt godt oppunder bukrota I alle fall. Har de utlånsbadebukser i Finland? Fancy.
 
Om vi tänker hur stort norrmännen (Västerbror) firar deras nationaldag i jämförelse med våran så vinner ju dom med hästlängder.
 
Fallout 4 verkar gôtt, power armour verkar lovande samt resten av det man kan ändra och bygga på.

Skottland imorgon förövrigt.
NWS_2014-06-15_ENT_010_31993823_I1.JPG
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21030790.ab


Gud, några svenskar som dödades? Sjukt att man gick på semester där för några år sedan.



En 16-årig brittisk pojke såg sina föräldrar och morförälder dödas. Han vårdas nu på sjukhus för sina skador, rapporterar Daily Mail.

Vad hemskt.
 
Satt och kollade Sodapoppin' med VonTwat och han förlorade runt 18 tusen USD på Blackjack idag.  :lol:
 
Back
Top Bottom