Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Gestricius said:
Möjligen.

Fast det är väl olagligt att prata om revolution också?

Oh, ****...

GiipaGips said:
Bort med knugen och hans pack, jag skall göra revolution och ta över kronan! Jag skall också se till så att jag får politisk makt, alla skall kasta sig för mina fötter när de ser mig komma i min vagn. Sedan skall jag starta skyttegravskrig med halva Europa och decimera manspopulationen, för att Sverige helt enkelt har för bra levnadsstandard  :mrgreen: Som på den gamla goda tiden.
 
GiipaGips said:
Gestricius said:
Möjligen.

Fast det är väl olagligt att prata om revolution också?

Oh, ****...

GiipaGips said:
Bort med knugen och hans pack, jag skall göra revolution och ta över kronan! Jag skall också se till så att jag får politisk makt, alla skall kasta sig för mina fötter när de ser mig komma i min vagn. Sedan skall jag starta skyttegravskrig med halva Europa och decimera manspopulationen, för att Sverige helt enkelt har för bra levnadsstandard  :mrgreen: Som på den gamla goda tiden.
Nu jävlar har du grävt din egen grav, inte skyttegrav dock.  :wink:
 
masterborn12 said:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20483275.ab


Jävlar, vad händer när vattnet tar slut då.

Jag hade ett skämt på gång men alla här är ju så torra..

Alternativet är väl att Kalifornien bygger vattenmackapärer som återvinner vattnet, eller så importerar de från andra delstater alernativt Kanada.
Om det inte går så får de göra vattenransonering.
 
Åh fan, är du också från Gästrikland?  :grin:

Snöar här i Hofors.

Tillägg : Du kanske ska byta profilbild då den där är Hekkos.
 
Jag är känd, jag var med i TV.
566ff58123.jpg
Syntes sådär mycket bakom halsduken men aja
 
Ändrade namnet på tråden.

Jag använde Google Översätt på danskan så om någon dansk kunde kolla så att allt är rätt skulle det vara snällt.
 
Okej vet inte om det här är rätt tråd men jag testar här. Har precis köpt och laddat ner mount & blade full collection på steam. När jag ska starta warband så undrar dom vilken produktkod jag ska använda. Har ingen aning. Någon som vet vilken?
 
Du borde få upp ett fönster där det står :

Mount & Blade Warband    -    (Serial-Key)

Använd den.
 
:grin: :grin: :grin:

Djur som levt hela sina liv i frihet är mycket mer barbariskt att äta än dem som föds upp i fångenskap hela deras liv innan de dödas. Miljöpartietlogik

För att inte nämna delen med Pamela Anderson... Vad fan har hon ätit för galna svampar

"Det är som våldsamma TV-spel, barn förstår inte förhållanden eller känslor och börjar döda djur"
Warband är anledningen att jag är autistisk gg

Länge leve Färöarna

200px-Flag_of_the_Faroe_Islands.svg.png
 
Back
Top Bottom