Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Othurin said:
Om du gör värderingen att det är ett nödvändigt brott mot demokratin att attackera nazister i deras hem så kan de lika gärna göra värderingen att de behöver attackera sina motståndare. Det gör att det inte finns någon skillnad mellan dig/er och dem om ni sänker er till deras nivå.

Redigering: Helvete, läste precis din länk. Hon besöker nationaldagsfirande och TRÄFFAR dömda personer. Hon har inte ens begått något själv. Och med din logik att våld mot våld är rättfärdigat så borde ju våld i samband med Husbykravaller (det de i bilen var dömda för) vara legitimt?

Camilla är en flitig besökare på SvP-arrangemang, såsom nationaldagsfirande
och demonstrationer. Ingen har begått våld mot kvinnan. Men man påpekar bara att en nazist är förskolelärare.

kan du inte läsa?

Eftersom de flesta nazister är våldsamma så har man rätt att skydda sig själv.
Nazister måste behandlas med våld och bara våld. Att en parti som behandlar människor enligt "ras" och hudfärg ska vara förbjudet.

Tror du verkligen att det finns en skillnad mellan Hitlers nassar  och dessa? Som jag sa AFA begår inte våld  mot nazister som kvinnan du läste om.

 
AFA är lika blåsta som Nazisterna.

Båda grupperna passar inte in i varit samhälle och båda består av manniskor som försöker hitta mening i livet genom våld/hat baserat på deras ide av vad som är "sant".

Det viktigast är att erbjuda tillräkligt med stöd för medlemmar att lämna organisationer som AFA/Svenska Motståndsrörelsen och finna mer sunda aktiviteter att syssla  med.
 
I januari 2007 slogs fönsterrutorna sönder hos en Sverigedemokratisk lokalpolitiker i Kalmar. På sin hemsida tog AFA Dackebygd på sig dådet.Inte ens SVP
I oktober 2006 hotade AFA att blockera det första kommunfullmäktigesammanträdet i Göteborg efter valet, eftersom Sverigedemokraterna blivit invaldaBlockerar HELA DEMOKRATIN för ett parti, ggEn lokal tillhörande Kristdemokraterna i Kalmar blev nedsprejad med slagord och fick fönsterrutor sönderslagna i juni 2006. AFA Dackebygd tog på sin hemsida på sig dådet och menade att den berodde på att de ville uppmärksamma Kristdemokraternas Ungdomsförbund på Kds "arbetarfientliga attacker" :lol: Kristdemokraterna, är de också våldsamma nazister?Sverigedemokrater som firade nationaldagen i Rottne 2006 attackerades med "basebollträ el liknande”, enligt polisen. AFA Jönköping tog i ett pressmeddelande på sig attacken.Attackera människor som råkade befinna sig på en plats, inte särskilda individer valda för våldsamhet.I juli 2007 attackerade och hotades en domare vid Migrationsdomstolen i Göteborg. Gärningsmännen slog in en yxa i domarens ytterdörr, sprejmålade på huset och hällde ut rödfärg. Man lade också ut domarens och flera av hans kollegors personuppgifter på internet. På sin hemsida tog AFA på sig dådet.Angrepp mot en persons hus, detta en person som enbart är en statlig tjänsteman, och inte själv väljer vad han ska döma utifrånEnligt uppgifter från Polisen tillhörde många av dem som frihetsberövades i samband med kravallerna i Rosengård 2008 AFA.[32][33] Polisen grep en aktivist från AFA och omhändertog arton under den första natten som oroligheterna pågick. Enligt polisens bedömning hade kravallerna inte trappats upp på det aggressiva sätt som skedde om det inte hade varit för AFA.=)
Finns mer skit, men tycker detta räcker för att motbevisa dina påståenden att de enbart attackerar våldsamma nazister...

Också: Solnatattare
 
Othurin said:
I januari 2007 slogs fönsterrutorna sönder hos en Sverigedemokratisk lokalpolitiker i Kalmar. På sin hemsida tog AFA Dackebygd på sig dådet.Inte ens SVP
I oktober 2006 hotade AFA att blockera det första kommunfullmäktigesammanträdet i Göteborg efter valet, eftersom Sverigedemokraterna blivit invaldaBlockerar HELA DEMOKRATIN för ett parti, ggEn lokal tillhörande Kristdemokraterna i Kalmar blev nedsprejad med slagord och fick fönsterrutor sönderslagna i juni 2006. AFA Dackebygd tog på sin hemsida på sig dådet och menade att den berodde på att de ville uppmärksamma Kristdemokraternas Ungdomsförbund på Kds "arbetarfientliga attacker" :lol: Kristdemokraterna, är de också våldsamma nazister?Sverigedemokrater som firade nationaldagen i Rottne 2006 attackerades med "basebollträ el liknande”, enligt polisen. AFA Jönköping tog i ett pressmeddelande på sig attacken.Attackera människor som råkade befinna sig på en plats, inte särskilda individer valda för våldsamhet.I juli 2007 attackerade och hotades en domare vid Migrationsdomstolen i Göteborg. Gärningsmännen slog in en yxa i domarens ytterdörr, sprejmålade på huset och hällde ut rödfärg. Man lade också ut domarens och flera av hans kollegors personuppgifter på internet. På sin hemsida tog AFA på sig dådet.Angrepp mot en persons hus, detta en person som enbart är en statlig tjänsteman, och inte själv väljer vad han ska döma utifrånEnligt uppgifter från Polisen tillhörde många av dem som frihetsberövades i samband med kravallerna i Rosengård 2008 AFA.[32][33] Polisen grep en aktivist från AFA och omhändertog arton under den första natten som oroligheterna pågick. Enligt polisens bedömning hade kravallerna inte trappats upp på det aggressiva sätt som skedde om det inte hade varit för AFA.=)
Finns mer skit, men tycker detta räcker för att motbevisa dina påståenden att de enbart attackerar våldsamma nazister...

Också: Solnatattare

Ja det kan hända i vissa fall men de flesta gångerna är de mot våldsamma nazister.  Men säg det så här om du skulle välja något om du var tvungen, Antifa eller nazisterna?
 
masterborn12 said:
Othurin said:
I januari 2007 slogs fönsterrutorna sönder hos en Sverigedemokratisk lokalpolitiker i Kalmar. På sin hemsida tog AFA Dackebygd på sig dådet.Inte ens SVP
I oktober 2006 hotade AFA att blockera det första kommunfullmäktigesammanträdet i Göteborg efter valet, eftersom Sverigedemokraterna blivit invaldaBlockerar HELA DEMOKRATIN för ett parti, ggEn lokal tillhörande Kristdemokraterna i Kalmar blev nedsprejad med slagord och fick fönsterrutor sönderslagna i juni 2006. AFA Dackebygd tog på sin hemsida på sig dådet och menade att den berodde på att de ville uppmärksamma Kristdemokraternas Ungdomsförbund på Kds "arbetarfientliga attacker" :lol: Kristdemokraterna, är de också våldsamma nazister?Sverigedemokrater som firade nationaldagen i Rottne 2006 attackerades med "basebollträ el liknande”, enligt polisen. AFA Jönköping tog i ett pressmeddelande på sig attacken.Attackera människor som råkade befinna sig på en plats, inte särskilda individer valda för våldsamhet.I juli 2007 attackerade och hotades en domare vid Migrationsdomstolen i Göteborg. Gärningsmännen slog in en yxa i domarens ytterdörr, sprejmålade på huset och hällde ut rödfärg. Man lade också ut domarens och flera av hans kollegors personuppgifter på internet. På sin hemsida tog AFA på sig dådet.Angrepp mot en persons hus, detta en person som enbart är en statlig tjänsteman, och inte själv väljer vad han ska döma utifrånEnligt uppgifter från Polisen tillhörde många av dem som frihetsberövades i samband med kravallerna i Rosengård 2008 AFA.[32][33] Polisen grep en aktivist från AFA och omhändertog arton under den första natten som oroligheterna pågick. Enligt polisens bedömning hade kravallerna inte trappats upp på det aggressiva sätt som skedde om det inte hade varit för AFA.=)
Finns mer skit, men tycker detta räcker för att motbevisa dina påståenden att de enbart attackerar våldsamma nazister...

Också: Solnatattare

Ja det kan hända i vissa fall men de flesta gångerna är de mot våldsamma nazister.  Men säg det så här om du skulle välja något om du var tvungen, Antifa eller nazisterna?

Polisen. :wink:
 
Helt ärligt är det väl mer troligt att AFA hoppar på mig på någon vag grund att jag har för mycket pengar eller dylikt, än att nazisterna hoppar på mig då jag har turen att inte vara same eller något annat.
 
Othurin said:
Helt ärligt är det väl mer troligt att AFA hoppar på mig på någon vag grund att jag har för mycket pengar eller dylikt, än att nazisterna hoppar på mig då jag har turen att inte vara same eller något annat.

Nej, du måste ha blandat AFA med RF, RF är mer kommunistisk , AFA är mer som ett medborgargarde mot nazister.
 
masterborn12 said:
Othurin said:
Helt ärligt är det väl mer troligt att AFA hoppar på mig på någon vag grund att jag har för mycket pengar eller dylikt, än att nazisterna hoppar på mig då jag har turen att inte vara same eller något annat.

Nej, du måste ha blandat AFA med RF, RF är mer kommunistisk , AFA är mer som ett medborgargarde mot nazister.
Därför de attackerade domare och folk som firade nationaldagen? Medborgargarde är skyddande, inte attackerande.

Annars kan man lika gärna kalla lynchmobbar i Söderns USA för medborgargarden...
 
Othurin said:
masterborn12 said:
Othurin said:
Helt ärligt är det väl mer troligt att AFA hoppar på mig på någon vag grund att jag har för mycket pengar eller dylikt, än att nazisterna hoppar på mig då jag har turen att inte vara same eller något annat.

Nej, du måste ha blandat AFA med RF, RF är mer kommunistisk , AFA är mer som ett medborgargarde mot nazister.
Därför de attackerade domare och folk som firade nationaldagen? Medborgargarde är skyddande, inte attackerande.

Annars kan man lika gärna kalla lynchmobbar i Söderns USA för medborgargarden...

Vad fan snackar du om, det var en SVP demonstration. Ett parti som säger detta  " vi vill att Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare"


Det finns en skillnad mellan SVP demonstration och att fira nationaldagen
 
masterborn12 said:
Othurin said:
masterborn12 said:
Othurin said:
Helt ärligt är det väl mer troligt att AFA hoppar på mig på någon vag grund att jag har för mycket pengar eller dylikt, än att nazisterna hoppar på mig då jag har turen att inte vara same eller något annat.

Nej, du måste ha blandat AFA med RF, RF är mer kommunistisk , AFA är mer som ett medborgargarde mot nazister.
Därför de attackerade domare och folk som firade nationaldagen? Medborgargarde är skyddande, inte attackerande.

Annars kan man lika gärna kalla lynchmobbar i Söderns USA för medborgargarden...

Vad fan snackar du om, det var en SVP demonstration. Ett parti som säger detta  " vi vill att Sverige skall även i framtiden vara svenskt: Endast människor som tillhör det västerländska genetiska och kulturella arvet, där de etniska svenskarna ingår, skall kunna vara svenska medborgare"


Det finns en skillnad mellan SVP demonstration och att fira nationaldagen
Nej, ser att du ignorerade mitt första inlägg med exempel. Det var ett Sverigedemokratiskt nationaldagsfirande som blev attackerat med basebollträn. Märker även att du har gått ifrån din ställning att bara våldsamma ska attackeras, för vid en demonstration gör de ingen skillnad på vem som är vem, det är ingen individ som är målet.

masterborn12 said:
Har märkt att de flesta i SVP pratar om något slags civil krig i sverige. Är det inte olagligt att säga så ? Borde de inte gripas för landsförräderi?
Att prata om att ett inbördeskrig pågår är inte landsförräderi, att vilja starta ett är dock det i teorin. I praktiken blir ingen dömd för landsförräderi ändå. Annars hade AFA varit lika skyldiga.
 
Gestricius said:
Möjligen.

Fast det är väl olagligt att prata om revolution också?

Möjligen  fast jag har väl aldrig pratat om revolution. Jag har knappt sett några från vänster prata om civilkrig. Däremot har jag sett flera SD-SVP medlemmar prata om att Sverige kommer snart få ett civilkrig.
 
Grejen är den att de säger inte att de ska starta ett inbördeskrig, de säger att som situationen ser ut nu kommer det i deras ögon bli ett (elaka onda babbar försöker ta över Sverige)
 
Back
Top Bottom