Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

http://www.gd.se/allmant/dalarna/ur-spar-det-doljer-sig-i-hofors-4

Nu kan ni se vilket jävla skithål jag bor i.  :fruity:
 
Har inte något med SD att göra. Som Stockholmare får man ett slags förakt mot Skåne.  Är AIK supporter också så vi skänker Skåne till Danmark.

Othurin du kanske borde ta emot bildens meddelande.
 
Du nämnde inte Skåne på något sätt du sade enbart bönder denna gång snälla

För övrigt förstår jag inte varför du inte är Moderat, KinDberg Batra och du tycker ju exakt lika.
 
masterborn12 said:
Har inte något med SD att göra. Som Stockholmare får man ett slags förakt mot Skåne.  Är AIK supporter också så vi skänker Skåne till Danmark.

Othurin du kanske borde ta emot bildens meddelande.
Jävlar, du är ju full av fördomar.

Sen om ANTIFA : "Alla som brukar våld är fascister!"
*Pucklar på politiska motståndare*
"Det gäller inte för oss för vi har rätt"
 
Jag skulle förstå AFA om det var en försvarsgrupp, som var vad de faktiskt fick fungera som i Kärrtorp, men när de är en aktionsgrupp som attackerar människors hem blir det lite annorlunda.

Skulle varit jävligt roligt att ge dem denna adressen dock...
[quote author=Wismar på FSE]
Sverige, Stockholm, Danderyd, Västra Danderyd, Herrgårdsvägen 21b.

Come and get me, lololololol.
[/quote]
 
Othurin said:
Jag skulle förstå AFA om det var en försvarsgrupp, som var vad de faktiskt fick fungera som i Kärrtorp, men när de är en aktionsgrupp som attackerar människors hem blir det lite annorlunda.

Skulle varit jävligt roligt att ge dem denna adressen dock...
[quote author=Wismar på FSE]
Sverige, Stockholm, Danderyd, Västra Danderyd, Herrgårdsvägen 21b.

Come and get me, lololololol.
[/quote]

Beror ju på, AFA agerar endast mot nazister och högerextremister, någon måste göra det svåra jobbet och det är AFA som har just det jobbet. Mindre nazister = bättre Sverige. Viktigt att tillägga att AFA agerar också bara mot de som är aktiva , dvs de som går i SMR demonstrationer osv.  Det där med bönder är ju ett skämt bara. Helt enkelt  AFA brukar våld mot alla fascister,rasister och nazister som är själv aktiva. De som brukar våld blir ofta jagade. Däremot de som är nazister och deltar i demonstrationer men inte brukar blir oftast uthängda bara.

Demokrati är väldigt viktigt för samhället, men de som utnyttjar demokratin för att avskaffa demokratin dvs Nazister,rasister och fascister måste för fan förbjudas. Jag vet att AFA inte använder demokratiska motiv alla gånger men som jag sa någon måste göra det hårda jobbet.

http://antifa.se/2015/02/svp-vanersborg-bakom-fasaden-del-2/

 
masterborn12 said:
Othurin said:
Jag skulle förstå AFA om det var en försvarsgrupp, som var vad de faktiskt fick fungera som i Kärrtorp, men när de är en aktionsgrupp som attackerar människors hem blir det lite annorlunda.

Skulle varit jävligt roligt att ge dem denna adressen dock...
[quote author=Wismar på FSE]
Sverige, Stockholm, Danderyd, Västra Danderyd, Herrgårdsvägen 21b.

Come and get me, lololololol.

Beror ju på, AFA agerar endast mot nazister och högerextremister, någon måste göra det svåra jobbet och det är AFA som har just det jobbet. Mindre nazister = bättre Sverige. Viktigt att tillägga att AFA agerar också bara mot de som är aktiva , dvs de som går i SMR demonstrationer osv.  Det där med bönder är ju ett skämt bara. Helt enkelt  AFA brukar våld mot alla fascister,rasister och nazister som är själv aktiva. De som brukar våld blir ofta jagade. Däremot de som är nazister och deltar i demonstrationer men inte brukar blir oftast uthängda bara.

Demokrati är väldigt viktigt för samhället, men de som utnyttjar demokratin för att avskaffa demokratin dvs Nazister,rasister och fascister måste för fan förbjudas. Jag vet att AFA inte använder demokratiska motiv alla gånger men som jag sa någon måste göra det hårda jobbet.

http://antifa.se/2015/02/svp-vanersborg-bakom-fasaden-del-2/


[/quote]

Picard-no-facepalm.jpg
 
Om du gör värderingen att det är ett nödvändigt brott mot demokratin att attackera nazister i deras hem så kan de lika gärna göra värderingen att de behöver attackera sina motståndare. Det gör att det inte finns någon skillnad mellan dig/er och dem om ni sänker er till deras nivå.

Redigering: Helvete, läste precis din länk. Hon besöker nationaldagsfirande och TRÄFFAR dömda personer. Hon har inte ens begått något själv. Och med din logik att våld mot våld är rättfärdigat så borde ju våld i samband med Husbykravaller (det de i bilen var dömda för) vara legitimt?
 
Back
Top Bottom