Vad har du på hjärtat? / Hva tenker du på? / Hvad har du på hjerte?

Kampradturk fyller 90 år!

  • Leve han!

    Votes: 6 75.0%
  • Leve han, men inte lika mycket!

    Votes: 2 25.0%

  • Total voters
    8

Users who are viewing this thread

Roligt hur masterborn hävdar att han hatar rasism, och sen händer detta.  :lol:

masterborn12 said:
Nice comeback, just saw ur an eastern European , that explains it.
 
Gestricius said:
Roligt hur masterborn hävdar att han hatar rasism, och sen händer detta.  :lol:

masterborn12 said:
Nice comeback, just saw ur an eastern European , that explains it.

Om du såg varför jag skrev det skulle du förstå . Han såg ner på alla som var muslimer så jag tänkte att jag kör samma kort, vi får väl se hur han reagerar. Själv är jag väldigt trött på den där killen. Han har inte bara snackat skit om Islam, han har flera gånger sagt att folk från Mellanöstern är idioter.
 
masterborn12 said:
Úlfheðinn said:
Våran metanivå stiger med varje dag, snart kommer vi att vara redo att krossa OT.
¨

De goda nyheterna dock är att vi svenskar har tagit över.
Varför sådant fokus på folk? du rasse bror

Alltså. Allt Cyborg sade var håll käften när du rasbiologiskt sade att Leonidas har en APSKALLE. Inte alls flashbacks till 30-tal och samer :smile:)
 
Othurin said:
masterborn12 said:
Úlfheðinn said:
Våran metanivå stiger med varje dag, snart kommer vi att vara redo att krossa OT.
¨

De goda nyheterna dock är att vi svenskar har tagit över.
Varför sådant fokus på folk? du rasse bror

Alltså. Allt Cyborg sade var håll käften när du rasbiologiskt sade att Leonidas har en APSKALLE. Inte alls flashbacks till 30-tal och samer :smile:)

Nej, kolla på det han skrev innan. Det har funnits mer trådar där han har skrivit massa skit orkar inte leta efter det nu. Ja och jag sa till Leonaidas att han har en apskalle vilket har ingenting med hans ras att göra. Förolämpningen var riktad individuellt och inte allmänt. Jag nämnde ingenting om ras eller skit. Ärligt talat vet jag inte ens vart grabben är ifrån.
 
Kommit hem från Stockholm nu, fy fan hatar den staden. :lol:
Gick rätt bra tycker jag på visumintervjun, fick klä av mig rock och visa skosulorna i minusgrader och sedan fick jag veta att jag får skicka in mitt pass fyra månader innan avresa, behöver dock inte resa upp igen tack och lov.
 
Inte ens på Lindholmen, tyvärr. Hade varit roligt att få se piketen med gevär. En vän går dock på LTG och han blev pekad på med gevär =))
 
Othurin said:
Pistoldrama på LTG. =)))))
18årig mörkhyad kraftigt byggd man. Det är få som passar in på det...  :lol:
Uppdatering: Han ringde själv till polisen även fast de inte ens var nära att hitta honom. wat  :lol:
 
Back
Top Bottom