Vad fick dig att förlora tron på mänskligheten idag?

Users who are viewing this thread

Extremhöger pga oroad av att bo i stad med flest ISanhängare per capita i hela EUROPA? E-U-ROPA. Det inkluderar tjetjener i Ryssland, och sharia lags-demonstranter i Storbritannien.

Göteborg har ett problem.
 
Othurin said:
Extremhöger pga oroad av att bo i stad med flest ISanhängare per capita i hela EUROPA? E-U-ROPA. Det inkluderar tjetjener i Ryssland, och sharia lags-demonstranter i Storbritannien.

Göteborg har ett problem.

300 av 50000 muslimer o Göteborg enbart motsvarar 0.6 % av alla muslimer där. Tycker du att de resterande 99.4 % ska lida?
 
masterborn12 said:
Othurin said:
Extremhöger pga oroad av att bo i stad med flest ISanhängare per capita i hela EUROPA? E-U-ROPA. Det inkluderar tjetjener i Ryssland, och sharia lags-demonstranter i Storbritannien.
Göteborg har ett problem.
300 av 50000 muslimer o Göteborg enbart motsvarar 0.6 % av alla muslimer där. Tycker du att de resterande 99.4 % ska lida?
Du läser ju mina posts som fan läser bibeln. "Jag är oroad av det höga antalet ISkrigare i Göteborg." "Vadå vill du att alla muslimer ska lida" Nej, jag förstår bara att det här är en tickande bomb, med ett sådant antal IS-krigare kommer något som i Paris hända här också, det är bara en tidsfråga. Därför blir det en otrevlig stad.
Sedan är ju det bara antalet muslimer som SLAGITS i Syrien. Tror antalet som är sympatisörer/har liknande åsikter är lite högre även om det är långt ifrån en majoritet.
 
Vad.
VAD.


0c4a76e4b89d1d798ef7ab7fa8b39f84.png
 
Varnade för litteratur med två vita heterosexuella. VAD
TRIGGER WARNINGS

Debatt är en större samling idioter än /pol/, Stormfront och AFA tillsammans...
 
:facepalm:
Fast det stämmer nog säkert att skolor i allmänhet inte kritiserar de allmänt accepterade teorierna tillräckligt (dvs är inte tillräckligt normkritiska :razz:).
 
Back
Top Bottom