Vad fick dig att förlora tron på mänskligheten idag?

Users who are viewing this thread

Det där är en av de värsta rassetrollen på twitter som lagt upp videon. Han borde åtalas. Han får mig att tappa tron på mänskligheten.
 
Han gör så att jag förlorar min pacifistiska ideologi.

EDIT : Använd
fa34d366c5667ddb7554fe99711467b8.png


Genom att [ youtube] *Länk* [ /youtube] (Ta bort mellanslag)
 
Gestricius said:
Han gör så att jag förlorar min pacifistiska ideologi.

EDIT : Använd
fa34d366c5667ddb7554fe99711467b8.png


Genom att [ youtube] *Länk* [ /youtube] (Ta bort mellanslag)
Finns inget alternativ, förut så kunde jag klicka på "kopiera videoadress" men nu finns bara "copy video URL". Någonting verkar vara fel :???:
 
Väktaren av Jämtland said:
Gestricius said:
Han gör så att jag förlorar min pacifistiska ideologi.

EDIT : Använd
fa34d366c5667ddb7554fe99711467b8.png


Genom att [ youtube] *Länk* [ /youtube] (Ta bort mellanslag)
Finns inget alternativ, förut så kunde jag klicka på "kopiera videoadress" men nu finns bara "copy video URL". Någonting verkar vara fel :???:
Du ser inte detta?  :???:

5205c7e423b05133fdfb5a5ffe8932c6.png
 
Gestricius said:
Väktaren av Jämtland said:
Gestricius said:
Han gör så att jag förlorar min pacifistiska ideologi.

EDIT : Använd
fa34d366c5667ddb7554fe99711467b8.png


Genom att [ youtube] *Länk* [ /youtube] (Ta bort mellanslag)
Finns inget alternativ, förut så kunde jag klicka på "kopiera videoadress" men nu finns bara "copy video URL". Någonting verkar vara fel :???:
Du ser inte detta?  :???:


5205c7e423b05133fdfb5a5ffe8932c6.png
inte där, jag klickar faktiskt på den där knappen, den blir till en länk ändå. På själva videon så finns det ingen "kopiera video address", det finns bara url. Någonting är helt fel. Det är det som är problemet, jag tog den där videon från min youtube historik och sedan försökte jag kopiera videoaddressen. Det fanns bara 2 alternativ: "copy URL"
"copy URL at current time".  :???:

TILLÄGG: vänta lite nu! nu fick jag till det hur gick det till?, ah men skitsamma. Huvudsaken är att jag fick till det på något sätt XD
 
Thokan said:
Det där är en av de värsta rassetrollen på twitter som lagt upp videon. Han borde åtalas. Han får mig att tappa tron på mänskligheten.
Uppladdaren citerade originalfilmaren, så inte hans låt.

För övrigt förlorar jag tro mänskligheten när folk använder språket dåligt. Särskilt när det är de som säger sig vilja värna om det svenska, aka Sverigedemokrater, som gör det
 
När min arbetsförmedlare säger att de inte kan hjälpa mig med valideringen till undersköterska eftersom jag redan har ett jobb.
De kunde dem väl ha sagt för ett halvår sedan? Nu har dem lurat mig och dömt mig till arbetslöshet i maj.
Fick ju förlängt på jobbet på villkoret att jag ska validera mig till undersköterska.

tldr gg arbetsförnedringen få folk att bli arbetslösa gg.
 
Sedan detta..

http://www.theguardian.com/politics/2014/sep/19/russia-calls-foul-scottish-referendum

Ryssland pls, skäm inte ut er mer.
 
Har sett massor med sådant ifrån ja-sidan i själva skottland också. Tsk, tsk, tsk.

Sånt här liksom:

http://www.express.co.uk/news/uk/512527/Scottish-referendum-Police-investigate-electoral-fraud-probe-Glasgow
 
Väktaren av Jämtland said:
Fanns ingen tråd för detta ändamål så jag skapade en ny tråd här kan ni posta allt som-ja, ni vet ju hur titeln lyder. Det här fick mig att tappa tro på mänskligheten:

Ni vet väl att det inte är en invandrare man kan ju höra röstmodifieringen. Det är en kille som försöker sabotera invandrarnas rykte för helvete inte ens de främsta svenskfientliga har sådant hat. Kolla på kanalen och se vad han kommenterar i andra videor.
 
masterborn12 said:
Väktaren av Jämtland said:
Fanns ingen tråd för detta ändamål så jag skapade en ny tråd här kan ni posta allt som-ja, ni vet ju hur titeln lyder. Det här fick mig att tappa tro på mänskligheten:

Ni vet väl att det inte är en invandrare man kan ju höra röstmodifieringen. Det är en kille som försöker sabotera invandrarnas rykte för helvete inte ens de främsta svenskfientliga har sådant hat. Kolla på kanalen och se vad han kommenterar i andra videor.

Videon som har länkats i denna tråd hänvisar till ett originalklipp som är borttaget. Däremot så finns YouTube användarens profil kvar med andra olika klipp, t.ex.


Sedan kan det riktigt vara så att originalanvändarprofilen är fejk. Man ska alltid vara mycket kritisk när man stöter på information på nätet från okända källor. Då ingår det att inte dra alltför snabba slutsatser.
 
Back
Top Bottom