Fanns ingen tråd för detta ändamål så jag skapade en ny tråd här kan ni posta allt som-ja, ni vet ju hur titeln lyder. Det här fick mig att tappa tro på mänskligheten:
Det tycker jag också, han borde verkligen åtalasThokan said:Det där är en av de värsta rassetrollen på twitter som lagt upp videon. Han borde åtalas. Han får mig att tappa tron på mänskligheten.
Finns inget alternativ, förut så kunde jag klicka på "kopiera videoadress" men nu finns bara "copy video URL". Någonting verkar vara felGestricius said:Han gör så att jag förlorar min pacifistiska ideologi.
EDIT : Använd![]()
Genom att [ youtube] *Länk* [ /youtube] (Ta bort mellanslag)
Du ser inte detta?Väktaren av Jämtland said:Finns inget alternativ, förut så kunde jag klicka på "kopiera videoadress" men nu finns bara "copy video URL". Någonting verkar vara felGestricius said:Han gör så att jag förlorar min pacifistiska ideologi.
Genom att [ youtube] *Länk* [ /youtube] (Ta bort mellanslag)![]()
inte där, jag klickar faktiskt på den där knappen, den blir till en länk ändå. På själva videon så finns det ingen "kopiera video address", det finns bara url. Någonting är helt fel. Det är det som är problemet, jag tog den där videon från min youtube historik och sedan försökte jag kopiera videoaddressen. Det fanns bara 2 alternativ: "copy URL"Gestricius said:Du ser inte detta?Väktaren av Jämtland said:Finns inget alternativ, förut så kunde jag klicka på "kopiera videoadress" men nu finns bara "copy video URL". Någonting verkar vara felGestricius said:Han gör så att jag förlorar min pacifistiska ideologi.
Genom att [ youtube] *Länk* [ /youtube] (Ta bort mellanslag)![]()
![]()
Uppladdaren citerade originalfilmaren, så inte hans låt.Thokan said:Det där är en av de värsta rassetrollen på twitter som lagt upp videon. Han borde åtalas. Han får mig att tappa tron på mänskligheten.
Othurin said:Uppladdaren citerade originalfilmaren, så inte hans låt.Thokan said:Det där är en av de värsta rassetrollen på twitter som lagt upp videon. Han borde åtalas. Han får mig att tappa tron på mänskligheten.
Väktaren av Jämtland said:Fanns ingen tråd för detta ändamål så jag skapade en ny tråd här kan ni posta allt som-ja, ni vet ju hur titeln lyder. Det här fick mig att tappa tro på mänskligheten:
masterborn12 said:Väktaren av Jämtland said:Fanns ingen tråd för detta ändamål så jag skapade en ny tråd här kan ni posta allt som-ja, ni vet ju hur titeln lyder. Det här fick mig att tappa tro på mänskligheten:
Ni vet väl att det inte är en invandrare man kan ju höra röstmodifieringen. Det är en kille som försöker sabotera invandrarnas rykte för helvete inte ens de främsta svenskfientliga har sådant hat. Kolla på kanalen och se vad han kommenterar i andra videor.