Våran klant till Kung (SWE)

Users who are viewing this thread

zemdu

Sergeant
våran kung som ni vet är ökänd för de klantiga saker han gör/gjort  :mrgreen:
snälla visa oss roliga bilder tal osv

t ex
4998943_700b.jpg
 
Kungens många tabbar kommer inte i närheten av vad politikernna gör varje dag -- år ut, år in.
 
på tal om det

förra vänster partiets partiledare Lars Ohly Fickrunkar i direkt sänd TV

Varning
http://www.youtube.com/watch?v=fG_0UiBdj6o&feature=player_detailpage
 
Wotann said:
Kungens många tabbar kommer inte i närheten av vad politikernna gör varje dag -- år ut, år in.
Tvek kanske om man slår samman alla politikers misstag så kanske det väger upp vad våran kung gör xD Jag tycker dock att kungen ger Sverige dåligt rykte med sina många tabbar men ibland är det ju lite sköj också xD behålla eller banna? Spelar inte mig någon större roll. Fast man kan tycka att han har onödigt mycket pengar xD
 
Kungen får pengar (mycket dessutom) för att göra ''reklam'' för Sverige till utlandet.

Helt ärligt kan jag skita i det och lägga de pengarna på något annat som behövs dessutom tycker jag att hans ''reklam'' är ganska dålig och pinsam :/


 
Ett samhälle kan inte vara jämställt eller vara en riktig demokrati om man har monarki. Folk ska inte födas in i viktiga samhällspositioner, monarkin är en rest av det feodala samhället. Därför tycker jag att Ohly är störtskön, han tackade nej till kronprinsessans dyra spektakel till bröllop för att istället stanna hemma och lösa sudoku, laga mat och jaga flugor - allt direktsänt precis som Vickans bröllop.
 
Kungahuset suger och jag tycker inte dom behövs i vårat moderna samhälle, men Ohly är minst lika tjatig. Om något hade det varit bättre om han var monarkiskt, då hade det åtminstone hjälpt republikanerna lite.

Vänsterpartiet och Sverige Demokraterna hade vi klarat oss bäst utan...  :razz:
 
Back
Top Bottom