Urett ska værra urett!

Users who are viewing this thread

Delora Filth

Do you want to run this ship?
Marquis
Som den ubestridte leder for den Norske minoritet ønsker jeg herved å erklære min dype misnøye med at Ulf, en Svenske er blitt ny subforummoderator. Den Norske minoritet finner dette ytterst støtende da Svenskejævlene undertrykte oss på det groveste i årevis under unionen. Blir det ikke straks tatt grep for å løsne den Svenske jernneven som nå holder oss nede vil vi være nødt til å vurdere væpna revolusjon! Sees ved Langnes skanse!
 
Teofish said:
Som den ubestridte leder for den Norske minoritet ønsker jeg herved å erklære min dype misnøye med at Ulf, en Svenske er blitt ny subforummoderator. Den Norske minoritet finner dette ytterst støtende da Svenskejævlene undertrykte oss på det groveste i årevis under unionen. Blir det ikke straks tatt grep for å løsne den Svenske jernneven som nå holder oss nede vil vi være nødt til å vurdere væpna revolusjon! Sees ved Langnes skanse!
Den enda medlemmen i minoriteten också :smile:. Vi borde aldrig släppt Norge 1905, tyvärr visste vi inte om oljan då.  :sad:
 
Jag har precis pratat med President Obama (TW diplomacy FTW!) och han håller med om att vi måste genast rädda det norska folket från den repressiva kommunistdiktaturen som styr landet.

Så vila lugnt Teofish, vi är på väg.  :wink:

lets-invade-norway-to-free-them-from-torskaetarna_o_1628391.jpg

 
Úlfheðinn said:
Jag har precis pratat med President Obama (TW diplomacy FTW!) och han håller med om att vi måste genast rädda det norska folket från den repressiva kommunistdiktaturen som styr landet.

Så vila lugnt Teofish, vi är på väg.  :wink:

lets-invade-norway-to-free-them-from-torskaetarna_o_1628391.jpg
Utmanade du honom också på tvekamp?  :lol:
 
Ok. Er allerede uvant å snakke morsmålet rundt her. Ukomfortabelt nok med Ulf, selv om vi har prata på Steam. Med deg blir det bare aaaalt for snålt.
 
Back
Top Bottom