U play dan Steama

Users who are viewing this thread

Escude

Recruit
Merhaba arkadaşlar sizlere bir soru soracağım ben watch dogs oyununu aldım ve u play kodu verdi ama benim daha önceden u play hesabım çalınmıştı ve assassin creedler gitmişti yeni hesap falan açtım ama güvenemiyorum bu oyunu u playdan steama falan geçirmenin bir yolu varmı ben biyerde duymuştum sanki ama bilen varsa anlatabilirmi ??
 
Onlarla konuşuyorum keyleri falan yolladım zaten de çok ilginç hesabı açtığım günün ertesi çalındı ne olduysa e postayla ilgili bi sorunda yok e postam çalındı sandım ama
 
Keylogger falan mı var bilgisayarında? Hangi antivirüsü kullanıyorsun?.Yoksa şifren çok zayıf olabilir şifre oluşturma siteleri var 16 karakterli karışık semboller falan oluyor onları da deneyebilirsin.
 
Hayır keylogger yok kontrol ettim ama bilgisayar değiştirdim zaten bikaç gün önce , o bilgisayarda çok virüs vardı ondan olmuş olabilir

ve bana daha yeni ubisoft destekden şöyle bi mesaj geldi ama anlayamadım çeviride düzgün yazmıyo :

Can you please provide a digital image/ screenshot showing your games missing on the account.

Once we receive this information we will be able to investigate this for you. böyle bir mesaj ingilizcem çok iyi değildir de anlayan varmı
 
Bende öyle düşünüyorum zaten u playa da dedim watch dogs falan var çalınır diye korkuyorum zaten çalındı birkaç oyunum yardım edin dedim

Can you confirm if you are able to log in to the Uplay account with the username

Escude777

Once we receive this information we will be able to investigate the issue you are having with the Uplay account your Watch Dogs game is linked to/

böyle bir mesaj attılar az çok anladım ama ne cevap vermem gerektiğini anlayamadım tam olarak ne istiyor benden ??
 
Back
Top Bottom