Toimiiko?

Users who are viewing this thread

mikko568

Toimiiko kokoversio enään jos sen on kerran poistettu (se josta on jo maksettu)?
 
Minulla ainakin toimi vaikka poistin pelin (uninstalin kautta) ja pidin 3 vuoden tauon :roll: Sitten asensin uudestaan ja kyllä pelas ihan            8 levelinkin jälkeen  :smile:
 
Pelin saa poistaa ja asentaa uudelleen niin monasti kuin haluaa, kunhan vain se koodi pysyy tallessa.
 
QinNai said:
Pelin saa poistaa ja asentaa uudelleen niin monasti kuin haluaa, kunhan vain se koodi pysyy tallessa.
jep, niinhän se menee. huonompi juttu minulla, kun olen onnistunut kadottamaan sen koodin jonnekin. nyt vaan toivotaan ettei kone vaihdu
 
Irpe said:
QinNai said:
Pelin saa poistaa ja asentaa uudelleen niin monasti kuin haluaa, kunhan vain se koodi pysyy tallessa.
jep, niinhän se menee. huonompi juttu minulla, kun olen onnistunut kadottamaan sen koodin jonnekin. nyt vaan toivotaan ettei kone vaihdu

Käsittääkseni jokin keino on palauttaa koodi myös M&B:n asiakaspalvelun kautta. En nyt jaksa enää koko päivän häärättyäni etsiä tätä informaatiota, mutta tuolla ulkomaankielisellä osiolla oli ohjeet miten toimia keyn palauttamiseksi.
 
Jos et oo uudelleen asentanu windowsia, niin pitäis olla vielä rekisteri tiedoissa M&B:n tiedot, että eikun asennat vaan ja rupeet pelaamaan, ei kysy koodia toistamiseen (paitsi jos uusi kone tai uusi käyttöjärjestelmä).
 
Back
Top Bottom