The finnish discussion thread <[A.K.A. The-before-times]

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Ingolifs, du bist ein klein Schaf-ficker. Raus mit dich!

(Joo, vähän on skillzit ruosteessa. Ala-asteella viimeks oon saksaa tavaillu)
 
muistaakseni worbah sanoi jotain sen tapasta että ulkomaalaiset pysykää ulkona tästä topicista? :???: silti ne tunkee tänne

muuten hei, olisikohan hyvä idea jos yritettäisiin saada tuonne non-english foorumeihin finnish forum? siis täällähän on jo yks suomalainen motukka (mod)

mitäs tykkäätte?
 
Ihanaa, sanoi Lucky Luke kun mäyräkoiralla persettään pyyhki. (Tota pitää kyllä nyt viljellä mahollisimman paljon)

Olisihan se kivaa, mutta suurin osa osaa jo melko hyvin englantia. Tosin se saattas houkutella enemmän suomalaisia, kun täälläpäin M&B:llä on jo melko hyvä fanikanta.
 
ja eihän niitä turkkilaisiakaan ole paljoa perseen pyyhkäsyä enenpää tuolla turkkilaisella foorumilla.kattokaa kun parilla muulla foorumilla (suomenkielisellä) on aika paljon M&B:n pelittäjiä, ja ne ei osaa yhtä hyvin enkkua ku me... siis mullakin on paljon kavereita jotka pelittää ihan himona M&B:tä, mutta ei osaa enkkua kunnolla...

joten kyllä niitä suomalaisia sinne suomalaiselle foorumille pukkais, sano minun sanoneeni
 
ja vielä yks asia... onko teidän mielestä mahdollista käyttää kahta asetta kunnolla yhtä aikaa? siis meinaan niinku kahta miekka jne.
ku mua kyrsii oikein kunnolla se kun nuo jotkut tuolla on sitä mieltä ettei vois
ja mä olen 99.99% varma että niitä voi käyttää tehokkaasti koska itse lahtaan porukkaa boffissa ja larpissa kahella lyhyt miekalla

että tämmöstä kans
 
sen kanssa ettei nuo anna sen takia laittaa sitä M&B:hen koska ne väittää ettei se olis mahdollista, minäkun haluaisin pelata kahdella aseella
 
oikeestaan hevosen selässä kahen aseen käyttäminen yhen pitkän siasta ois aika perseestä

Ja hei LL voisikko modata jossain vaiheessa kahden aseen käytön mahdolliseksi? siis tiedän että se on ihan vitun kova urakka... sano vaan jos se on ihan liian mahdotonta
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom