Thanks voor de top nc jongens!

Users who are viewing this thread

KaneMaB

Grandmaster Knight
Mooie speech ceasar, dit jaar begon ik helemaal nieuw, ik kende niemand en het was best scary op het begin. Jij was onze captain voor zover ik wist ( ik weet nu wel beter NOOB ) gedurende de nc veranderde dit maar je was altijd nog main cav en we werden toch wel bro's! Ik heb het hele bene team beter leren kennen, ik heb by far de beste band met Klaas, dit komt omdat die erg veel tijd in mij heeft gestopt en ik ben hem hiervoor erg dankbaar. Verder heb ik van deze NC erg veel geleerd en allemaal nieuwe vrienden gemaakt ( klinkt raar maar je weet wss wat ik bedoel ). Ik was een troll op het begin maar probeerde de laatste maanden dit af te dwingen, hopelijk zagen jullie dit ook. Ik vind het helemaal begrijpelijk dat ik niet heb gespeeld, Caius, Attila en LeRoux zijn gewoon ver beter dan dat ik ben. Des al niet te min ben ik erg blij dat ik tegen Ger heb mogen spelen, ik heb mij hierzelf richting het team maar vooral naar Klaas bewezen. Bewezen dat ik de tijd en het vertrouwen echt wel waard was. Bedankt voor de top NC en hopelijk tot volgend jaar, ALLEJOPPA!
 
Back
Top Bottom