Ten Rengi

Users who are viewing this thread

bjkkartallar

Recruit
Arkadaşlar ben şimdi oyunda ayrı bir ırk yapacağım. Adamın yüzünü falan turuncu yaptım.  :mrgreen: Tek sorun vücudu turuncu değil. Vücut texturesi 1 tane var. O vücudun rengini nasıl değiştirebilirim.
Yaratık:
http://www.hizliresimyukle.com/image/MS6
 
Evet yani oyunda insan vücudu da kalsın istiyorum. Yeni bir vücut modeli falan mı ekleyeceğim bunu turuncu yapmak için ?  :?:
 
bjkkartallar said:
Evet yani oyunda insan vücudu da kalsın istiyorum. Yeni bir vücut modeli falan mı ekleyeceğim bunu turuncu yapmak için ?  :?:
Oyunda normal vücudu da istediğin şekilde kaplamasını düzenleyip yeni bir vücut olarak ekleyebilirsin. Aklıma başka bir şey gelmiyor şu an.
 
Yaptığın ten rengindeki itemi oyuna aktaracaksın daha sonra morghs veya m.s ile adama vereceksin bu kadar basit .
 
"Başka şekilde yapamazsın kardeşim kusura bakmayasın warband'de bir yana bu kadar teknik o kadarda değil." desem yalan olmaz çünkü böyle her mod böyle zaten yani farklı bişey yapamazsın. Bir yüzü editlediysen o yüzün rengini body dosyasından bulup aynı ten renginde yap bakalım belki olur.(tahmini
 
Back
Top Bottom