Tebrik Ederim

Users who are viewing this thread

okiN said:
I can't believe how us Finns have totally hijacked this Turkish thread. :grin:
You mean it changed from turkish to finnish? I didn't notice! :grin:

Ik vraag me alleen af of de finnen doorhebben dat dit geen turks is. En ik vraag me ook af of de turken doorhebben dat dit geen fins is.

Squire!

Help me don my armour and bring forth my steed. We are going to war! Oh, and don´t forget my bolts again. It was a bit embarrassing last time

Loyal people of Denmark, mount up and help me drive the Finns out of Turkey

PS. To the Finns: Can we agree to meet in Sweden? It will help cut down on the travel expenses.

tsuken said:
okiN said:

Ik vraag me alleen af of de finnen doorhebben dat dit geen turks is. En ik vraag me ook af of de turken doorhebben dat dit geen fins is.

Ik heb het in ieder geval door :grin:

ben je belg of nederlands?

Temujin said:
tsuken said:
okiN said:

Ik heb het in ieder geval door :grin:

ben je belg of nederlands?
Nederlands :cool:

Maybe it should be renamed to "Babel Tower"?
Nie widzę potrzeby by tolerować jakieś nazistowskie hasła. Ten, kto to napisał jest po prostu idiotą.
Widzę sporo Finów tutaj. Pozdrawiam ich serdecznie. Znałem kilku i wszyscy byli bardzo w porządku.
A może ktoś z mojego pięknego kraju?

Es arī! es arī gribu piedalīties. Reāls bazars, domājams te ir kādi letiņi, gamez.lv raksts bija, tātad jābūt. Domāju ka Dāņu un Somu kaujā, kas notiks Zviedrijā (pret Turkiem es sapratu?) mums būtu jāizvēlas pareizā puse. tobiš par Turkiem laikam, viņu ir vairāk..

Matrix33 said:
Maybe it should be renamed to "Babel Tower"?
Good idea :lol:
Everyone tell from which country you come and say a sentence in your native language.

County: The Netherlands
Language: Dutch
Example: Zo om te beginnen zal ik deze zin neerzetten maar mijn verwachting is dat niemand meedoet, maar dat maakt mij niet uit :grin:

Someone make a poll or something :wink:

Worbah said:
... mutta Willhelms Big Juicy on melko mahtava. Nimestään huolimatta. Voipi ulkomaanpellet ihmetellä tota ainutta englanniks olevaa pätkää :smile:

Aaah! Repesin! Hyvä pointti, Worbah! :grin:

And now something different (back to tsuken's proposal):
Country: Finland
Language: Finnish
Text: Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi, veli vanjaa ampuvani, ryssää hätisteleväni

Wery well...

Country: Denmark
Language: Danish
Text: Hvis jeg nu bare kunne finde mit to-hånds-swærd, ville jeg hjælpe med at tage tråden tilbage med magt...

English my friends, its pretty much used world over please use it here. Im sorry im a ignorant english git who has no need to learn another language but bare with me and speak english.. Thanks :wink:

weltonia said:
English my friends, its pretty much used world over please use it here. Im sorry im a ignorant english git who has no need to learn another language but bare with me and speak english.. Thanks :wink:

Let us have this thread for ourselves. It's strictly english on every other thread.

Yeah, leave us anglophobes alone

Country: Denmark
Language: Danish
Text: Jeg leder lige engang efter mit reservesværd. Det er vidst havnet i bunken med vasketøj ellers ligger det i skuret. Og hvis jeg ikke kan finde det er der jo ingen grund til at være nervøs. De er fra Finland... :roll:

logcoy said:
Jeg leder lige engang efter mit reservesværd. Det er vidst havnet i bunken med vasketøj ellers ligger det i skuret. Og hvis jeg ikke kan finde det er der jo ingen grund til at være nervøs. De er fra Finland... :roll:

Fra Danmark til Finland? Intet problem. Det er et meeeget langt to-hånds-sværd... hehe

Aww. it was just so fun telling dirty jokes about foreigners in danish...(just kidding) :wink:

country: Belgium (moved there from the netherlands)
language: dutch
text: dit is een onzinnige zin die toch niemand begrijpt, waardoor het helemaal niet uitmaakt wat ik hier neerschrijf