Oh, yeah? Well, you can scoot on back to Denmark as well. It doesn't matter who stole it first, it's ours now and we have no intention of handing it over. SO NYAH.
You mean it changed from turkish to finnish? I didn't notice!okiN said:I can't believe how us Finns have totally hijacked this Turkish thread.
tsuken said:You mean it changed from turkish to finnish? I didn't notice!okiN said:I can't believe how us Finns have totally hijacked this Turkish thread.
Ik vraag me alleen af of de finnen doorhebben dat dit geen turks is. En ik vraag me ook af of de turken doorhebben dat dit geen fins is.
NederlandsTemujin said:tsuken said:You mean it changed from turkish to finnish? I didn't notice!okiN said:I can't believe how us Finns have totally hijacked this Turkish thread.
Ik vraag me alleen af of de finnen doorhebben dat dit geen turks is. En ik vraag me ook af of de turken doorhebben dat dit geen fins is.
Ik heb het in ieder geval door
ben je belg of nederlands?
Good ideaMatrix33 said:Maybe it should be renamed to "Babel Tower"?
Worbah said:... mutta Willhelms Big Juicy on melko mahtava. Nimestään huolimatta. Voipi ulkomaanpellet ihmetellä tota ainutta englanniks olevaa pätkää
weltonia said:English my friends, its pretty much used world over please use it here. Im sorry im a ignorant english git who has no need to learn another language but bare with me and speak english.. Thanks
logcoy said:Jeg leder lige engang efter mit reservesværd. Det er vidst havnet i bunken med vasketøj ellers ligger det i skuret. Og hvis jeg ikke kan finde det er der jo ingen grund til at være nervøs. De er fra Finland...