Sweden - Best Team in NC2012

Users who are viewing this thread

Det är nog sant chaingun.

Skulle vilja säga såhär, att precis som förra året (vet ej hur det var året innan) så tror jag vi faller mycket på bristande intresse. Många av de andra lagen tränar och spelar mycket mer tillsammans än vad vi har gjort. Vissa har givetvis fått det gratis då vissa landslag mer eller mindre endast består av en klan. Men rent individuellt så ligger vi nog inte så långt bakom, vi ligger antagligen bakom, men inte så mycket som det verkade idag.

Men men, det blev som det blev och det var väl lite väntat, även om jag inte ville medge det innan :wink:
Edit: Jag spelade förövrigt skit, vilket jag ber om ursäkt för :smile:

Vill bara säga att även om vi inte riktigt fick till det hela vägen denna gång, så har jag haft det riktigt kul och det har varit mycket härligt att spela med er gubbar! En härlig samling människor som inte går ner sig bara för att vi förlorar, har haft skitkul varenda gång vi spelat, oavsett utgång och det är ju det som är viktigt!

Så... Tackar för detta året så kanske vi ses nästa år!!! (kanske i mount&blade 2? kanske inte :smile:)
 
^Jo.

Apropå nästa år:
Det är svårt att förutspå något så långt i förväg, men kan man få större delen av laget intakt nästa år vore det en bonus (om NC i Warband 1 fortfarande finns då dvs.) I sådant fall slipper man bygga upp från botten igen.

Man skulle också kunna försöka hålla koll i förväg på när NC börjar, och börja träna redan två månader före, ett tillfälle i veckan eller dylikt. Men, det beror på hur seriös man vill/orkar vara. Det är liksom meningen att man ska tycka det är kul och inte ha det som extraarbete.  :razz:

I slutändan lär inget bli som man tror (se bara förra NC-tråden för 2011).
 
Shemaforash said:
Inte ett helt dåligt resultat grabbar, synd att jag inte kunde spela med er. För mycket plugg

Ingen fara shema, det gäller att prioritera här i livet och om du frågar mig (alla håller kanske inte med) så gjorde du rätt :smile:
 
Back
Top Bottom