Sweden - Best Team in NC2012

Users who are viewing this thread

Vi kanske inte kommer ha server nu vid 19, men försök vara i TS i alla fall. Vi kan ju försöka spela på ungefär samma servrar fram tills 20.
 
Det gick bra när vi tog initiativ snarare än flags, kan vi lära oss spela mer mobilt tror jag vi tjänar på det. "Se och vänta" är bra inledningsvis, men vid så där 3:30 borde vi sett till att stressa upp dem.

Fanskapet till server spelade betydde också en del, men det var framförallt drops nr. 2, vilka antagligen inte var serverorsakade, som förstörde det hela. Otur med internet failure ikväll helt enkelt. :/

Morningstar utan att jag tränat det på 500 år var slöseri på pengar, tyvärr. Dessutom den jäkla Morii. :wink:

Broomstick said:
Good game guys, good luck in the rest of the NC. :smile:

Thanks ^^
 
Hmm? När

I annat fall: Vore kul att vinna igen då.  :shock:

Edit: Jag får för övrigt shield break CTDs sedan igår på temp-datorn... Nån som vet fix?
 
lolwut?

Kom på en workaround som gör att jag kan köra på min vanliga dator trots icke-fungerande fläktar: Temperaturen håller sig under 85 om jag kör windowed mode med lägre grafisk kvalitet. Yay
 
Turkiet ftw.... (Tack Italien era AFKare!)

Olinab du kommer behöva utveckla den bästa taktiken du nånsin gjort för denna match.

Och vinner vi väntar Ryssland.  :lol: Får nog säga att det är game over, men jag spelar tills slutet. (Oj det lät dramatiskt... inte)

Enda positiva är att om vi mot förmodan vinner kommande 2 matcher vinner vi säkert resten med. Men, det är väl 1% chans för det.
 
Jag har arrangerat en träningsmatch på onsdag mot Ryssland, 19:00 CEST (19:00 för oss då, tror jag?). Vi kommer spela följande maps:
Port Assault (Nords v Vaegirs)
Ruins (Sarranid vs Swadia)

Först och främst så har jag en sak att säga:
Det viktigaste på Port Assault är snabba reaktioner, att spela säkert och göra allt eran commander säger ögonaböj. Detta betyder dock inte att om jag säger "Gå vänster" och ni ser hela Ryssland stå där med armborstar på er, att ni ska fortsätta. Använd era hjärnor, men försök följa alla order :wink:

Port Assault lär bli jävligt hektiskt. Tänk på att de har de bäst samarbetande infanteristerna i spelet just nu (ryssfanskap som spelar med sig själva enbart typ >: ( !!!), och galna archers + cav. Vi kommer spela utan cav, för att försöka få ut så mycket som möjligt av vår starka sida (inf). Detta betyder alltså att våra spelare inte får INTE vara där. Ni MÅSTE vara där. Vi behöver allt vårt infanteri, allt vårt allt. Utan det blir det inte mycket av en träning.

Ruins förväntar jag mig ingenting annat än kuk, men vi kommer spela med mer hästar och inf och lite mindre archers, för vårt mål är att vänta på flaggorna. Tänker dock inte säga vad vi kommer göra än :grin:

Gör eran onsdag ledig nu grabbar, vi ska träna galet!
 
Back
Top Bottom