Sweden - Best Team in NC2012

Users who are viewing this thread

Chaingun

Knight at Arms
Kommande träningar och matcher:
  • TURKIETMATCH söndag 15/4 samling 19.30

Teamspeak server, joina denna inför matcher: voip.arrakis-net.com, kanal "Sweden" (thanks to CoR/Shemaforash)

Annat viktigt:
Lär er namnen på olika platser på banorna här: http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,216841.msg5237130.html#msg5237130

Roster:
(not necessarily in sync with formal NC roster, which is updated minimally to preserve substitution opportunities)
Reguljära: 13+i
Chaingun, kapten
Oliveran, commander, vice-kapten
Shemaforash, vice-kapten, vice-commander
Hubbel
Lisen
Zchnullmund
Krogan
Toolov
Lord_T
EtTan
SilenceDeathz
Blivandefar
Gubbo
Baldrider, antagligen quittad pga. bristande intresse

Reserver: 2
Goldfingero
Klockis

Vi tar emot ansökningar för ersättare, vi har en till ledig plats (Baldrider spelar ej).

Egenskaper:
  • Du är svensk
  • Har fungerande mikrofon och Teamspeak: I vart fall krävs TS, mikrofon kan i dagsläget förhandlas
  • Lång erfarenhet av seriöst Warbandspelande: Förhandlingsbart om du är bra nog
  • En mogen personlighet som möjliggör seriöst lagspelande: Inte så svårt att leva upp till

Meriter som eftersökes:
  • Skicklighet och mångsidighet.
Det är random maps och factions som gäller i Nations Cup.
Vi kommer hamna i alla möjliga situationer och behöver därmed folk som har kunskapen av hela spektrumet av färdigheter.
Infanteri, kavalleri och ranged. Kastvapen, 1h&sköld och 2handare. Strid på öppna fält och i trånga gränder.
Och framförallt: LAGSAMARBETE
 
Om ni sett: http://www.doodle.com/56dcbv92hskibrhi

Det verkar vara så att turneringen faktiskt börjar den 21:a februari, vilket gör att vi har rätt ont om tid (och värre än jag förutspådde när jag gjorde schemat). Väldigt sen edit: Den *börjar* senare, bara teamdeadlinen är 21:a

Edit: Meningen är, förutom att öva att spela som ett lag, att hitta commanders.
 
Bra jobbat Chaingun! Be shema (eller om du kan) att skicka ut genom steam att de ska in och ge förslag på när de kan träna! :smile:

Jag var precis inne och gjorde detta, typ den enda dagen jag inte kan är nu på onsdag :razz: men om de flesta kan då så kör på det! men det är viktigt att så många som möjligt kommer till denna träning! för att bestämma ett antal olika saker.

sen kanske vi ska försöka ha en tränings match mot något NC lag nu i helgen? för att få in lite matchkänsla ^^
 
Toolov said:

Synd att det skar sig på onsdag för dig, skall ändå försöka nå de flesta på Steam så jag kan passa på att fråga runt då.

Ja, träningsmatch i helgen vore helt klart bra. Ska höra med andra TCs.
 
Broomstick said:
Good Luck. BeNe might be intrigued in a match vs Swe. Get to me on steam/PM if you are interested.

Thanks for the offer, we might ask shortly (as soon as we have managed to schedule 1 internal game to settle things)
 
Har hört av mig till alla som är online i steamgruppen och som fortf är med i laget om att de ska meddela vilka dagar/tider de kan, så det borde komma upp flera nu :smile:

Btw, chaingun äru med i steamgruppen? såg dig inte där :S

Edit: såg precis att du var med :razz: ^^
 
Alright, då inväntar jag svar från dig istället för att spamma alla ytterligare en gång.  :smile: Vill som sagt höra uttryckligen från varje person i rostern som inte redan sagt något att de fortfarande är med så att det inte blir några överraskningar senare.
 
Back
Top Bottom