Sverige är bäst

Users who are viewing this thread

Elit Ponken

Ja vill bara säga att Sverige är bäst och alla svenskar som lirar MoB är ännu bättre :!:

Bajs :p äh, jag är bättre på svenska än engelska så här kommer jag inte va lika dryg som så många säger jag är i dom andra forumen, jag behöver en jävla massa plats bara för att kunna beskriva minsta sak... Jaja. Hahaha.

Penguin said:
Äh, vi har iallafall ett ordentligt språk. Danskar=Nordens araber.

Penquin, du vet att det är fel:

Danskar<djurar :smile:

(Förlåt mig för jag är inte så bra på svensk)

Språk är väll kul :smile:

jobbade på en kundtjänst där jag svarade för både sverige och Norge.
Ringde en norsk och ville veta om en viss produkt fanns hemma.
Det är ju bara det att Norrmän kan ju för tusan inte säga siffror på ett vettigt sätt så efter tredje försöket kallade han mig Svenskjävel och la på :lol:

Norska är danska på svenska. Så, nu var det sagt.

Själv är man ju stolt Skåning och således totalt ointresserad av en diskussion om Sverige/Norge/Danmark.
Själva ordet från vilket svenskans "skandinavien" kommer, Scandinavia, är en felstavning av ordet Scadinavia vilket var det latinska namnet på Skåne (senare ändrades det till Scania). Under 1700-talet så användes ordet Scandinavia (alltså det felstavade ordet) som en behändig term för regionen där Skåne fanns. (Medieval Scandinavia, Birgit and Peter Sawyer, Preface).

Det var det värsta.

Finns många saker i Sverige som skiljer sig från annat pga felstavning/felläsning/slarv.. Ta bara tonen H som exempel.. heh. Den ska inte existera.... Och vad hände med B? :wink:

sverige er ikke de bedste, fordi i er så ultra dumme i hovedet at i rent faktisk opretter et emne der siger at i er de bedste.
Vi ved jo godt allesammen at det er løgn, i prøver jo bare at skjule sandheden med at i er flove over jeres land.
men hvis i absolut skal provokere os andre, hvorfor siger i så samtidigt at i er så seje?

det er på ingen måde sejt at skrive et emne som dette, og vi ved jo godt at hvis en anden en havde lavet et emne hvor der stod danmark, eller norge var bedst, så ville i sidde og tænke. "HVAD? hvad er det for nogle idioter"
ligesom jeg tænker om ham der startede dette emne lige nu.

og at penguin så længere nede skriver at vi er nordens araber, er da helt hen i vejret.

det er et forum, og et forum er altid bedst hvis man kan diskutere ting og snakke om ting og ikke skændes. Der er absolut INGEN grund til at oprette et emne som provokere andre.

for som sagt i er bare flove over at i er svenskere og prøver på at skjule sandheden.´

Jeg kan sige jer at jeg rent faktisk har respekt for sverige, men folk der skriver sådan noget pis som det her, er da fulkommen åndsvage og fatsvage. Det gir ingen mening!

Nu skal jeg selvfølgeligt ikke provokere alle svenskere med denne post, for der er flinke mennesker i sverige. Jeg synes bare at posteren af denne post er latterlig. så alle jer der synes den her post ikke er sej. OK til jer, det er ikke jer jeg snakker til.

men alle jer andre...
TAG JER SAMMEN!

Back
Top Bottom