Svenskt lag i Nations Cup

Träningsdagar

  • Måndag

    Votes: 13 54.2%
  • Tisdag

    Votes: 5 20.8%
  • Torsdag

    Votes: 8 33.3%
  • Fredag

    Votes: 6 25.0%
  • Söndag

    Votes: 6 25.0%

  • Total voters
    24

Users who are viewing this thread

Hehe, okej. Men då borde vi ta bort Fredags alternativet.
Vi kan inte träna innan eller efter så Fredag borse vara uteslutet.

Vi skjuter på det.
 
BlodsHammar said:
Hehe, okej. Men då borde vi ta bort Fredags alternativet.
Vi kan inte träna innan eller efter så Fredag borse vara uteslutet.

Vi skjuter på det.

Ni behöver ju inte skjuta på det pga. mig :razz:
 
För lite sömn, sur och frustrerad. Jag kan tyvärr inte bidra med mycket idag, grabbar. Jag brukar faila så här när jag byter till att jobba morgonskift.

Förhoppningsvis är jag bättre fokuserad och kan delta i kommande träningar :smile:
 
1212551445799.jpg


Sirrah! The Redcoats are coming!
 
Haha, episkt. Undrar om inte det går att ha en som filmar våra matcher. Jag vet dock att man inte kan ändra vinkeln när kameran är "restricted", men det är iallafall någonting.
 
BJB said:
Haha, episkt. Undrar om inte det går att ha en som filmar våra matcher. Jag vet dock att man inte kan ändra vinkeln när kameran är "restricted", men det är iallafall någonting.

Vi brukar ha en som gör det.
 
Aj fan! Just det.. Det var ju träning var det ju tänkt..
Jag har inte fått höra mycket av respons från alla andra, förutom dom som skrivit här lagom regelbundet, vad de tycker om dagar och tider..
Vi kan inte vara 4-5 pers och tro att vi kommer någon vart med träningen..
 
oj glömde bort det...  :oops:
Vi kanske ska skicka ett till pm till alla där det står mer exakt om vilka tider vi ska ha träning  :grin:
 
Vi kanske borde se till att samla ihop tillräckligt många först? För tillfället är vi nog en av dom enda länderna som inte har tillräckligt med spelare uppskrivna.

Sista pm:et angående träningen var det 11 andra personer som fick det skickat till sig, är vi så många när Nations Cup börjar kan vi nog glömma det. Förlåt om jag låter så negativ, men det är jag endast därför att de flesta länder redan har en färdig struktur, med träningar och allt det som tillbehör.
 
För tillfället har vi 5-6 aktiva här som vill börja träna så fort som möjligt.
Två av våra medlemmar kan inte spela först senare, så vi behöver verkligen fler.
Jag kan fråga ett par i Einherjar, det är väl lättast att hitta svenskar där :razz:
 
Back
Top Bottom