Svenskt lag i Nations Cup

Träningsdagar

  • Måndag

    Votes: 13 54.2%
  • Tisdag

    Votes: 5 20.8%
  • Torsdag

    Votes: 8 33.3%
  • Fredag

    Votes: 6 25.0%
  • Söndag

    Votes: 6 25.0%

  • Total voters
    24

Users who are viewing this thread

Blixn

Grandmaster Knight
Jag tänkte att det kanske vore dags för oss svenskar att kolla upp hur många som är intresserade av att vara med i Nations Cup, och kanske till och med vara kapten för laget? Jag själv skulle helst inte vilja vara kapten för laget, jag skapar tråden för att vi ska inte ska släppa iväg tiden för långt innan vi beslutar oss. Men om det inte är någon som är intresserad så får jag väl kanske ta och bita i det sura äpplet och vara kapten :razz:

Jag tror inte att vi kommer ha några större problem med att få ihop ett lag, om det är något så är det väl isåfall att hitta en villig kapten.

Ytterligare information om cupen hittar du här: http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,109557.0.html

Intresserade:

Blodshammar (Tillfällig Kapten)
Blixn
Lezzard
Toxicity
Lord T
ZnurX
NaglFar
BillyJoeBob
Mordgrim
Gule
Kocken
BaldRider

 
Självklart ställer jag upp. Blodshammar har anmält sig som kapten och jag förväntar mig många hårda träningspass innan tuneringen börjar, server och coachning också såklart. :lol:

Ett förslag, för att komma in i laget måste man besegra Urist i tre dueller på raken! För att inte göra det allt för svårt kan utmanaren få använda vilken rustning och vilket vapen man själv önskar, medan Urist är naken med endast en spikklubba. :mrgreen: Eller kanske inte...
 
Öj, va fan, jag ska lätt va med. Det blr nog ända gången jag får kämpa med bara landsmän så den chansen missar jag inte.
Vem ska leda oss?


EDIT:
Lezzard said:
Blodshammar har anmält sig som kapten och jag förväntar mig många hårda träningspass innan tuneringen börjar, server och coachning också såklart. :lol:

Oj då. Ööh, jag hade nog sett en lite mer aktiv person som lagkapten :grin:
Inget illa menat till blodis men han har problem med sin dator och har väldigt svårt att spela just nu.
 
NaglFaar said:
Öj, va fan, jag ska lätt va med. Det blr nog ända gången jag får kämpa med bara landsmän så den chansen missar jag inte.
Vem ska leda oss?


EDIT:
Lezzard said:
Blodshammar har anmält sig som kapten och jag förväntar mig många hårda träningspass innan tuneringen börjar, server och coachning också såklart. :lol:

Oj då. Ööh, jag hade nog sett en lite mer aktiv person som lagkapten :grin:
Inget illa menat till blodis men han har problem med sin dator och har väldigt svårt att spela just nu.

Jaså du ... har vi en inaktiv kapten? :O
 
Jag är fruktansvärt aktiv. Datorn är ett problem just nu men jag har löst det med is-klampar för tillfället. Dessutom vet NaglFaar också att jag ska bygga en ny datorn nu i veckan. Jag kommer ha bäst dator i slutet av veckan! :grin:

Jag vill inte officiellt utnämna mig till kapten, utan för tillfället kan jag kanske bära den titeln, men jag vill gärna se, när vi alla tränar som helhet, vem som står ut mest, har bra förslag och vilka som tar bra initiativ, så kan jag utse en ny kapten och ett par som står under kaptenerna, ifall vi ska dela upp oss i grupper in-game, innan jag av stiger. Om det behövs såklart. Och givetvis kommer jag lyssna på er alla.

Detta ska göras rättvist och exakt! Är det någon som har problem med detta?

Jag skulle också gärna veta vilka faktioner ni vill ha och vad ni helst vill spela som, Infanteri, Bågskytt eller Kavallerist.
 
För mig spelar inte faktioner så stor roll. Även om jag gärna spelar Vaegirs pga. deras utmärkta bågskyttar. Spelar som ni kanske förstår helst bågskytt men spelar ganska ofta infanteri också.
 
Jag skulle definitivt kunna tänka mig att ställa upp, jag tror vi har jävligt stor chans.

Dom flesta duktiga spelarna är många svenskar har jag märkt! :smile:

@Blixn

Vaegirs pilbågar suger ju, dom är sjukt opricksäkra. Men dom skadar i.o.f mest. 
 
Det tar vi ju nytta av. Då får de komma nära oss, Vaegir har ganska stora sköldar så infanteriet kan ju skydda bågskyttar så när de är nära har Vaegir fruktansvärt snabba vapen och lätta rustningar.
Fungerar kanske inte lika bra mot Sarranids..

Jag vill att vi ska testa olika scenarion vi kanske kan stötta på. Jag gillar att vara förberedd. :wink:
 
Jag gillar Nords och Swadia, kan även spela Vaegirs eller Rhodoks. Jag avskyr sarranids och khergits. Spelar oftast infanteri eller kavalleri aldrig bågskytte.
 
Jag kör som vad som helst gällande faktionerna. Dock inte sarranider eller kerghits. Oftast infanteri, är helt värdelös annars.


Det jag menade Blodis är inte att du inte är aktiv på forumet utan mer online pga att din dator är sönder. Men om du får en ny dator redan nu i veckan så...

Kör hårt. Det ska bli spännande.
 
Tycker det med.
Jag vet att du gillar mig Nagl :wink:

Jag vill faktiskt att vi svenskar ska visa framfötterna nu. Vi är alla erfarna och ganska kloka :wink:
Vill att vi ska fungera som en väl smord maskin. T.ex. möter vi Holländarna och Narrator är med dom, ska vi inte gå på honom en och en.. Utan vi, med erfarenhet, vet hur han ser ut in-game och vi bör vara tre-fyra pers på honom.

Vi kommer nog att diskutera mycket taktik senare och fokusera oss mer på att para oss ihop med det nya folket vi ska stå bredvid. Lära känna varandra. Första träningen kommer nog inte vara sten hård utan vi känner på varandra och blir bara medvetna om hur "landet ligger".
 
Back
Top Bottom