Svenska...

Users who are viewing this thread

Jajamensan......du ska inte tro du e den enda i teamsweet som kan va här :wink:

Men detta spelet rockar fett!
Var hemma från jobbet pga ja satt o spelade tills det va dax att åka till jobbet :roll:

Trött som ett as...ringde ja till jobbet o sade att ja hadde maginfluensa :cool:

Helt 100! Bara att spela vidare...... :cool:
 
Men ojdå Nahkuri! Så du faktiskt äter TURUN SINAPPI? Och du naturvigtlis visste att detta underbart produkt är svensk nuförtiden? :roll:
(Jag har aldrig, aldrig tycte om Abå sinap; det är bara fint att det såldes till Sverige.)

Har ni redan haft snö? Det snöade cirka en vecka sedan här och nu har vi ungefär tio centimetrer snö; jeg har förstås redan gjort ett eller två snömän av det. :smile:
Snön e kul - inga svarta jular till mig.
 
Nämen ska vi försöka få lite fart på den svenska topicken då?

Var bor alla i Sverige?
Jag bor i Skövde stan ingen behövde.
 
Don Jacobo said:
Hur mycket är 14£ och 14$ i svenska kronor? Vars får man reda på det?

Jag fick M&B för 157 sek när jag köpte det så det är inte så farligt dyrt särskilt med tanke på hur jävla bra det är. :grin:

Men sedan har Marknaden ändrats så jag har ingen anning.
 
malenn said:
Don Jacobo said:
Hur mycket är 14£ och 14$ i svenska kronor? Vars får man reda på det?

Jag fick M&B för 157 sek när jag köpte det så det är inte så farligt dyrt särskilt med tanke på hur jävla bra det är. :grin:

Men sedan har Marknaden ändrats så jag har ingen anning.

Oj, jag bettalde bara 120kr :lol:
 
Zobolza said:
malenn said:
Don Jacobo said:
Hur mycket är 14£ och 14$ i svenska kronor? Vars får man reda på det?

Jag fick M&B för 157 sek när jag köpte det så det är inte så farligt dyrt särskilt med tanke på hur jävla bra det är. :grin:

Men sedan har Marknaden ändrats så jag har ingen anning.

Oj, jag bettalde bara 120kr :lol:

*Mutter* *Mutter* :sad:
 
Jag betalade också $12 för spelet, vilket blir typ 90 kronor i dagens växelkurs, lite mer när jag köpte det dock. Hur lyckades ni betala så mycket för spelet?
 
Antagligen betalade dom via paypal, vilket betyder att dom måste punga ut en extra $3..och nuvarande priset på spelet är $14...
 
Scorpius_skin said:
ingen som har lust att köpa en kod åt mej kanske? så kanske man kan skika pengar på posten till den som gör det? eller!?
**** är du fortfarande igång med det där :lol:
 
Back
Top Bottom