SUOMENNOS

Users who are viewing this thread

Teillä paskiaisilla ei ole sitten yhtään munaa. Nörttejä kaikki, yhdyskunnan hylkiöitä, ja olisitte hyödyllisempiä, jos myisitte itsenne kouluruuaksi. Jos minä saisin päättää, teidät kaikki sidottaisiin tuoleihin, viiltelisin sirpillä tunteja, ja kun lopulta olisitte kuolleita, laittaisin teidät palasiksi ja syöttäisin koiralleni.

Sitten söisin koiran.
 
Sasma said:
Teillä paskiaisilla ei ole sitten yhtään munaa. Nörttejä kaikki, yhdyskunnan hylkiöitä, ja olisitte hyödyllisempiä, jos myisitte itsenne kouluruuaksi. Jos minä saisin päättää, teidät kaikki sidottaisiin tuoleihin, viiltelisin sirpillä tunteja, ja kun lopulta olisitte kuolleita, laittaisin teidät palasiksi ja syöttäisin koiralleni.

Sitten söisin koiran.
Melko pulnanttia...
 
Sasma said:
Teillä paskiaisilla ei ole sitten yhtään munaa. Nörttejä kaikki, yhdyskunnan hylkiöitä, ja olisitte hyödyllisempiä, jos myisitte itsenne kouluruuaksi. Jos minä saisin päättää, teidät kaikki sidottaisiin tuoleihin, viiltelisin sirpillä tunteja, ja kun lopulta olisitte kuolleita, laittaisin teidät palasiksi ja syöttäisin koiralleni.

Sitten söisin koiran.
Sul ei oo koiraa... Pelkkä kissa. :roll:
 
Ihan BTW, tuli vaan tässä mieleen, että näin säikeen aloittajana haluaisin lainata itseäni ekasta viestistä:
Tämä säie on omistettu M&B:n suomennoksen hiomiseen.
Että tämä kai vissii liittyy jotenki? :grin:

Kuulostaa muuten mielenkiintoselta, jos vois myydä ittensä kouluruuaksi... Mitenkäs, voiko naapuria myydä?
 
BluePanther said:
Ihan BTW, tuli vaan tässä mieleen, että näin säikeen aloittajana haluaisin lainata itseäni ekasta viestistä:
Tämä säie on omistettu M&B:n suomennoksen hiomiseen.
Että tämä kai vissii liittyy jotenki? :grin:
Turha toivo. Jos suomifoorumeilla pyydät pitämään topikin puhtaana niin se tulee todennäköisesti ennätysajassa täyteen kaikkea turhanpäiväistä...

BluePanther said:
Kuulostaa muuten mielenkiintoselta, jos vois myydä ittensä kouluruuaksi... Mitenkäs, voiko naapuria myydä?
Neuvoisin ottamaan yhteyttä kouluruokailusta huolehtivaan tahoon ja tiedustelemaan asiaa. Kyllä tuon tyyppiset asiat ainakin täällä Vaasassa ihan siististi puhumalla hoituvat!
 
mikkinaattor said:
BluePanther said:
Kuulostaa muuten mielenkiintoselta, jos vois myydä ittensä kouluruuaksi... Mitenkäs, voiko naapuria myydä?
Neuvoisin ottamaan yhteyttä kouluruokailusta huolehtivaan tahoon ja tiedustelemaan asiaa. Kyllä tuon tyyppiset asiat ainakin täällä Vaasassa ihan siististi puhumalla hoituvat!

Minusta tuntuu, että joistakin asioista ei voi selvitä ilman väkivaltaa.

Tämä asia saattaa olla juuri sellainen.
 
Haha, mula repee perse näitä teidän juttujanne lukiessa. Mulla on lauantaina vapaata, et voitte vaik sillon tulla tänne tappamaan mut, niin ei mene ristiin opiskelujen ja sosiaalisten kontaktien kanssa.

En ole tosiaan kirjoittanut vähään aikaan, randomisti selannut foorumia kyllä, mutta lähinnä lontoonkielistä modiosastoa, aika vähän on M&B:täkin tullut hakattua. Mutta kun nyt ilmeisesti BluePanther jaksaisi tätä vääntää loppuun asti, niin voisin etsiä noi mulla tällä hetkellä olevat suomennostiedostot ja lähettää sulle. Niiden pitäisi olla jossain, tsekkaan huomenna.

Mitä naapureihin tulee, niitä pitäisi kaikkia käsitellä pesäpallomailalla ja toimituksen jälkeen asettaa käytetty esine kohdehenkilön peräaukkoon.
 
Dynamite-Kou!!!!! Jos voisin, ni halaisin sua! Pitkästä aikaa! <== No okei, vähä meni överiks..... :oops:

Dynamite_cow said:
et voitte vaik sillon tulla tänne tappamaan mut, niin ei mene ristiin opiskelujen ja sosiaalisten kontaktien kanssa.
Muahahahahaha... Tappamaaaaaaan...........

[quote author=Dynamite_cow]Mutta kun nyt ilmeisesti BluePanther jaksaisi tätä vääntää loppuun asti, niin voisin etsiä noi mulla tällä hetkellä olevat suomennostiedostot ja lähettää sulle.[/quote]Hei hei hei, sun hommas...! :smile: Mutta senkus, ku kerra me pelitoverit ei enää kiinnosteta, ni lähetä sitte... Lue vaa lontoonkielisiä nii... Josta muuten tulikin mieleen, että minä lähden huomenna LONTOOSEEN! (meaning irl)

[quote author=Dynamite_cow]Mitä naapureihin tulee, niitä pitäisi kaikkia käsitellä pesäpallomailalla ja toimituksen jälkeen asettaa käytetty esine kohdehenkilön peräaukkoon.[/quote]Kuulostaa mukavalta asuinyhteisöltä, missä majailet... :wink:
 
Juu, kyl tämmönen suomennos olis makee!  :wink:
Täs olis mun listaa:

Fresh recruit for our army = Olet vastavärvätty 
a Regular of army = Vakituista palvelusväkeä       
a Veteran of our army = Armeijan  kokenut sotilas
a Sergeant of our army = Armeijan kersantti       
a Knight = Ritari

a Sergeant-knight = Kersantti-ritari
a Squire = Aseenkantaja

a Master-knight = Mestari-ritari
the Grandmaster-knight =Suurmestari
a Sergeant-at-arms = Kersantti aseissa
a Knight-in-arms = Ritari aseissa
a Sergeant-knight-in-arms = Kersantti ritari aseissa
 
Heimosoturi said:
Juu, kyl tämmönen suomennos olis makee!  :wink:
Täs olis mun listaa:

Fresh recruit for our army = Olet vastavärvätty   
a Regular of army = Vakituista palvelusväkeä         
a Veteran of our army = Armeijan  kokenut sotilas
a Sergeant of our army = Armeijan kersantti       
a Knight = Ritari

a Sergeant-knight = Kersantti-ritari
a Squire = Aseenkantaja

a Master-knight = Mestari-ritari
the Grandmaster-knight =Suurmestari
a Sergeant-at-arms = Kersantti aseissa
a Knight-in-arms = Ritari aseissa
a Sergeant-knight-in-arms = Kersantti ritari aseissa
Tota... Eihän meidän kenenkään ole pakko kommentoida tähän mitään, eihän? :roll:
 
BluePanther said:
Heimosoturi said:
Juu, kyl tämmönen suomennos olis makee!  :wink:
Täs olis mun listaa:

Fresh recruit for our army = Olet vastavärvätty 
a Regular of army = Vakituista palvelusväkeä       
a Veteran of our army = Armeijan  kokenut sotilas
a Sergeant of our army = Armeijan kersantti       
a Knight = Ritari

a Sergeant-knight = Kersantti-ritari
a Squire = Aseenkantaja

a Master-knight = Mestari-ritari
the Grandmaster-knight =Suurmestari
a Sergeant-at-arms = Kersantti aseissa
a Knight-in-arms = Ritari aseissa
a Sergeant-knight-in-arms = Kersantti ritari aseissa
Tota... Eihän meidän kenenkään ole pakko kommentoida tähän mitään, eihän? :roll:
Ei
 
Mikkinaattor said:
BluePanther said:
Heimosoturi said:
Juu, kyl tämmönen suomennos olis makee!  :wink:
Täs olis mun listaa:

Fresh recruit for our army = Olet vastavärvätty 
a Regular of army = Vakituista palvelusväkeä       
a Veteran of our army = Armeijan  kokenut sotilas
a Sergeant of our army = Armeijan kersantti       
a Knight = Ritari

a Sergeant-knight = Kersantti-ritari
a Squire = Aseenkantaja

a Master-knight = Mestari-ritari
the Grandmaster-knight =Suurmestari
a Sergeant-at-arms = Kersantti aseissa
a Knight-in-arms = Ritari aseissa
a Sergeant-knight-in-arms = Kersantti ritari aseissa
Tota... Eihän meidän kenenkään ole pakko kommentoida tähän mitään, eihän? :roll:
Ei
huh...
 
Back
Top Bottom