Skandinavisk/Skandinaviske Politik/Politikk

Users who are viewing this thread

I ditt citat skriver de ju dock om SUM och SDu enbart. Stolpskott.
I övrigt roligt, snart kanske vi slipper Rashid Musa som muslimrepresentant i SVT Debatt o. dyl.

bild2.php
 
Att du tar SVT Debatt på allvar. :lol:

Vanligtvis kan jag förstå att det kan vara opassande att dra alla muslimer över samma kam, man frågar ju inte shia eller ibadi-muslimer (eller sunni-muslimer även om deras anhängare ligger i den grenen, khawarij är ju knappast en populär ideologi) om dom gillar ISIS, men i Rashids fall (som verkar föredra Nation of Islams ideologi), så ja, jag tycker det är en rättfärdigad fråga.
 
Det är alltid relevant eftersom alla sådana organisationer jobbar med folk som tror på islam och kan bli jihadister, så som ORGANISATIONSFÖRETRÄDARE borde de ta avstånd. Annat att stoppa alla med fundamentalistskägg och utlänningsutseende och fråga om de tar avstånd, men organisationer/deras företrädare, ja.

SVT Debatt är på allvar eftersom det är statlig TV som bjuder in TOKNISSAR att företräda lite-mindre-tokiga nissar. Tittare kan ju få bilden att Rashid är som alla, trots att SUM inte är så många... Sedan är det mer än just Debatt då Rashid bjuds in i alla möjliga sammanhang, anklagar det svenska samhället för rasism, ursäktar IS-resenärer och sedan händer det igen.

 
Säger inte emot att fråga Rashid om han tar avstånd från ISIS eller ej, jag tydde endast på i vardagliga fall.
 
Vad jag försökte säga är att det är rimligt även i andra fall än Rashids. Fråga vilken imam eller föreningsledare du vill om de tar avstånd för de är företrädare för muslimska samfund eller föreningar och BÖR ta avstånd.
 
SD: Är tydligen emot hederskultur men praktiserar det väl de själva. Helt sjukt hur partiledningen är så jävla naiva, man märker hur de försöker sopa detta under mattan. Man försöker skapa en bild där ledamoten är offret, och att kvinnan ska bara hålla käft och fortsätta med livet, Kan förstå att detta händer med lägre stående SD:are som man har minde kontroll över, men att detta händer i allra toppen av pyramiden visar tydligt hur mycket problem detta parti kommer skapa om de får en regeringspost.
 
Håll käft.

Pga detta har jag bestämt mig för att göra en 180 i politik. Jag ska i de kommande valen rösta för massinvandring och förstörelsen av allt svenskt. Om prognoserna stämmer rätt kamrat, så kan vi hoppas att vi onda, vita svenskar är en minoritet år 2050.

Ses vi på nästa antifa möte i Gbg masterborn12?
 
Tybalt_ said:
Håll käft.

Pga detta har jag bestämt mig för att göra en 180 i politik. Jag ska i de kommande valen rösta för massinvandring och förstörelsen av allt svenskt. Om prognoserna stämmer rätt kamrat, så kan vi hoppas att vi onda, vita svenskar är en minoritet år 2050.

Ses vi på nästa antifa möte i Gbg masterborn12?

Det var ikkje noko gale i det masterborn12 sa. Synd du ikkje klarer å late vera å hoppe på hat-bandwagonen frå AG.
 
Åh nej, jag skrev håll käft  :cry:

Resterande delen av mitt inlägg var bara till för att göra masterborn12 mer hemma, jag vet ju hur fått det är med antifa/kommunister i gaming communities.  :fruity:
 
LOL

Nu har ju du och masterborn hittar varandra iaf! Du, en 40-årig oskuld, kanske kan lära honom, en 16-årig oskuld, ett och annat om livet. 
 
Jag läste GULAG-Arkipelagen för ett tag sen, kan rekommendera den starkt!

Dock väldigt svårläst och fick vid vissa tillfällen läsa om, men med din arrogans fixar du det säkert galant.  :fruity:
 
Har en IQ långt över genomsnittet om du nu vill veta  :roll:

Något de flesta lär sig snabbt, oavsett IQ, är ödmjukhet. Men det vet du säkert. Är trött på dina one-liners så detta får bli mitt sista inlägg.

Har läst igenom din posthistorik, om du någonsin har vägarna förbi Stockholm så släng iväg ett PM :smile:
Jag tar gärna med dig ut på krogen! Om jag förstått det rätt så sitter du fast i livet, och det är särskilt svårt att bryta sig ut ur när man når en viss ålder, så var inte blyg om du skulle ha vägarna förbi! Vi kan prata om kommunism, de objektivt onda nationalisterna och om min dumhet hur mycket du vill  :wink:
 
Back
Top Bottom