Skandinavisk/Skandinaviske Politik/Politikk

Users who are viewing this thread

masterborn12 said:
Vem bryr sig. Danskarna är ju fan bondejävlar, norskarna är inte ens med i EU så skit i de. Finskarna har sitt eget forum låt svenskarna ha detta.
Anmäld för hets mot folkgruppar.  :razz:
 
masterborn12 said:
Vem bryr sig. Danskarna är ju fan bondejävlar, norskarna är inte ens med i EU så skit i de. Finskarna har sitt eget forum låt svenskarna ha detta.
Problemet är att utan de är vi inte så många. Av någon anledning så har det här forumet blivit mer och mer övergivet. Det känns helt otroligt att ca 300 nordmän/icke nordmän röstade i den där tråden "vilken nationalitet tillhör du". Nu är det knappast 10 som postar på det här forumet. Det är sorgligt :sad:
 
Väktaren av Jämtland said:
masterborn12 said:
Vem bryr sig. Danskarna är ju fan bondejävlar, norskarna är inte ens med i EU så skit i de. Finskarna har sitt eget forum låt svenskarna ha detta.
Problemet är att utan de är vi inte så många. Av någon anledning så har det här forumet blivit mer och mer övergivet. Det känns helt otroligt att ca 200 nordmän/icke nordmän röstade i den där tråden "vilken nationalitet tillhör du". Nu är det knappast 10 som postar på det här forumet. Det är sorgligt :sad:

Håller med fullständigt men tänk att detta spel har funnits i 4 år nu och folk blir trötta efter ett tag. När bannerlord kommer så kan jag lova att det kommer flockas med flera skandinavier
 
masterborn12 said:
Väktaren av Jämtland said:
masterborn12 said:
Vem bryr sig. Danskarna är ju fan bondejävlar, norskarna är inte ens med i EU så skit i de. Finskarna har sitt eget forum låt svenskarna ha detta.
Problemet är att utan de är vi inte så många. Av någon anledning så har det här forumet blivit mer och mer övergivet. Det känns helt otroligt att ca 200 nordmän/icke nordmän röstade i den där tråden "vilken nationalitet tillhör du". Nu är det knappast 10 som postar på det här forumet. Det är sorgligt :sad:

Håller med fullständigt men tänk att detta spel har funnits i 4 år nu och folk blir trötta efter ett tag. När bannerlord kommer så kan jag lova att det kommer flockas med flera skandinavier
Jag hoppas verkligen att du har rätt
 
Othurin said:
Gestricius said:
masterborn12 said:
Vem bryr sig. Danskarna är ju fan bondejävlar, norskarna är inte ens med i EU så skit i de. Finskarna har sitt eget forum låt svenskarna ha detta.
Anmäld för hets mot folkgruppar:razz:
Anmäld för hets mot svenska språket.
Attans dialekt.  :razz:
 
Man talar dialekt, man skriver den inte. Precis som man pratar talspråk, men man ska ej skriva dom istället för de/dem eller han istället för honom.
 
Väktaren av Jämtland said:
Gestricius said:
Statsministern skall utväljas mellan kl.11 - 14!
Idag? i vilket fall så lär Stefan Löfven vara tvungen att sammarbeta med Sverigedemokrayerna annars kan de sänka honom.
V och KD har lovat stödja honom så det är lugnt.
 
Antar att han är vår nya statsminister.  :razz:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valaret2014/article19556757.ab
 
Othurin said:
Man talar dialekt, man skriver den inte. Precis som man pratar talspråk, men man ska ej skriva dom istället för de/dem eller han istället för honom.

Eller så är man inte en språkfascist. Vem fan bryr sig?  :grin:
 
Jag bryr mig :sad:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

SDare borde bry sig men eftersom deras IQ inte överstiger en guldfisks så bryr de sig inte.
 
Othurin said:
Jag bryr mig :sad:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

SDare borde bry sig men eftersom deras IQ inte överstiger en guldfisks så bryr de sig inte.
Jag bryr mig, jag är den enda killen i min klass som gillar/och är bra på svenska. Och jag är sverigedemokrat, så jag antar att min IQ är bättre än en guldfisks då.
 
Othurin said:
Man talar dialekt, man skriver den inte. Precis som man pratar talspråk, men man ska ej skriva dom istället för de/dem eller han istället för honom.

Hördududu, säg inga åt mej va ja får å inga får skriva....
 
Back
Top Bottom