Skandinavisk/Skandinaviske Politik/Politikk

Users who are viewing this thread

Othurin said:
Han betalar faktiskt partiskatt så istället för 56k får han ut kanske 26? Och det gör alla i vänsterpartiet.
Juste jag glömde, alla ska ha det lika dåligt.
 
SvenssonHD said:
Othurin said:
Han betalar faktiskt partiskatt så istället för 56k får han ut kanske 26? Och det gör alla i vänsterpartiet.
Juste jag glömde, alla ska ha det lika dåligt.
... Besvarade vad Hekko sade med "kan de inte ge bort sina pengar istället för att leva som kungar".
 
Om S vinner så blir det obligatorisk mönstring för alla 18-åringar.

Jag är en av dom, nästa år.  :???:
 
Gestricius said:
Om S vinner så blir det obligatorisk mönstring för alla 18-åringar.

Jag är en av dom, nästa år.  :???:
Pfft mönstring. Jag lär vara för fet med kvalitetssförsvaret vi har i dag, pls gib 30 år sedan alla blev inkallade. Gillar iaf beslutet att kvinnor och män ska tjänstgöra på samma villkor, förut var det ju så att kvinnor bara var frivilliga.
 
Úlfheðinn said:
Shemaforash said:
blir att rösta på piratpartiet i år.

Det börjar kännas så...  :sad:

Jag kan inte hitta ett parti som jag håller med på dom stora punkterna, utan att dom har någon idé vid sidan som är helt blåst.

Piratpartiet är överraskningsvis det enda parti som lyft frågan om medborgarlön. Modig <3 PP
 
Othurin said:
Hade inte MP den idén också, eller skrotade de den?. Imo skulle jag bara sitta på min röv om jag kunde få en hygglig lön för det.

Vem skulle inte? Varför tror du att universitetsstuderande släpar på fötterna? :grin: Det och att man får dricka ohälsosamma mängder alkohol utan att varningsklockorna ringer! Andra festen för den här veckan ikväll och det är bara torsdag!
 
F!s röstare ser ju ut på ett visst... Ja...

645@70.jpg

645@70.jpg
 
Feminism utan kommunism <3

Helt rätt angående F!, bör granskas och behandlas lika som SD.
 
Back
Top Bottom