Skandinavisk Mod? Napoleonic Warfare [M]

Users who are viewing this thread

MyTemple

Regular
template.png
(Midlertidig logo)

Heisann, tenkte jeg skulle høre om det er noen nordmenn, dansker eller svensker som ønsker å ta del i en mod. Enten du kan å kode eller bruke wings 3d er du hjertelig velkommen.
Kommer etterhvert til å legge ut bilder med noe jeg har jobbet med selv.
Ser ikke på meg selv som noe ekspert i dette, er ganske ny, men hvis det er noen som syns dette virker interessant, så ta kontakt.
Blir det ikke no respons, blir det sansynligvis ikke no mod heller :wink:

Ha en fin sommer!  :cool::smile:

Kontakt
Steam: Indicres
Nasjoner
Danmark-Norge
dano_norwegian_regiments.png
Sverige
swedish_regiments.png

Storbritannia

Planlagte MP-Maps
Bombarderingen av København 1807
Slaget ved Trangen 25. april 1808
Slaget ved Lyngør 1812

Bilder
Untitled-1.png

Elverumske, Danske livreg, Nordenfjeldske

stabbur.png

farmaxe.png

promotemplate.png
 
Tore said:
Jeg kan basisk koding om det trengs.

Supert, alt hjelper, :grin: legg meg til på steam: indicres

Blir flere folk med etterhvert, skal jeg starte en tråd på "mods under construction"
 
Spørsmålet er, hva har du tenkt å bidra med? Alltid lurt å vise litt av planene dine og si hva du skal gjøre selv. Du skjønner, det er så mange som kommer på Taleworlds forumet og prøver å samle sammen folk til å lage en mod fordet de ikke klarer å lage moden selv.

Denne delen av Taleworlds forumet er ganske død. Du hadde fått mer oppmerksomhet i "The Pioneer's Guild".
 
apsod said:
Spørsmålet er, hva har du tenkt å bidra med? Alltid lurt å vise litt av planene dine og si hva du skal gjøre selv. Du skjønner, det er så mange som kommer på Taleworlds forumet og prøver å samle sammen folk til å lage en mod fordet de ikke klarer å lage moden selv.

Denne delen av Taleworlds forumet er ganske død. Du hadde fått mer oppmerksomhet i "The Pioneer's Guild".

Det jeg får til, koding og modelering, skal legge ut mere etterhvert
 
Låter toppen! Dock så har NW inte släppt MS-koden än vilket som misstänks släppa runt steam-summersale.

Jag kan göra texturer & kartor ganska bra, så hojta till om 1-2 veckor då jag är hemma från semestern i sommarstugan - då hjälper jag till jättegärna!
 
SvenssonHD said:
Låter toppen! Dock så har NW inte släppt MS-koden än vilket som misstänks släppa runt steam-summersale.

Jag kan göra texturer & kartor ganska bra, så hojta till om 1-2 veckor då jag är hemma från semestern i sommarstugan - då hjälper jag till jättegärna!

Flott!  :grin:
Legg meg til på steam, så skal jeg invitere deg til dropbox-mappen vår
 
Color_Pinkknight said:
Vore alldeles utmärkt med ett sådant mod :grin:. Kanske lägga till finska regementen för Sverige samt kanske Ryssland som faktion för att få lite variation i moddet ;D.

Jeg har faktisk tenkt litt på Russland, så vi får se! :grin:
 
Jag Gillar idén. Jag kan hjälpa till med Allt ifrån Kartor till organisering, om det skulle behövas. :smile:
 
MyTemple said:
apsod said:
Spørsmålet er, hva har du tenkt å bidra med? Alltid lurt å vise litt av planene dine og si hva du skal gjøre selv. Du skjønner, det er så mange som kommer på Taleworlds forumet og prøver å samle sammen folk til å lage en mod fordet de ikke klarer å lage moden selv.

Denne delen av Taleworlds forumet er ganske død. Du hadde fått mer oppmerksomhet i "The Pioneer's Guild".

Det jeg får til, koding og modelering, skal legge ut mere etterhvert
Høres bra ut! Lykke til :smile:
 
Alla uppdatera? Du bor gora roster till soldat. Jag kan gora nagra roster jag berattade att jag kan gora et bra viking rost for svenska!

(Nej Svenska keyboard  :sad:)
 
En rigtig god ide.
Det er en spændene periode i Skandinaviens historie.
Ved desværre INTET om mod´ing og får heller aldrig taget mig sammen til at studere det nærmere hehe.
 
Back
Top Bottom