Skandinavien vs Tyskland

Users who are viewing this thread

Monkeyy

Sergeant
Blixn pyys tekemään threadin tänne jostain 50v50 battlesta joka käydään Saksan ja pohjoismaiden välillä. eivät kuulemma saa tarpeeks porukkaa ilman Einherjar klaania (koko klaani bannitty 22nd servuilta jolla tapahtuma järjestetään mukaanlukien minä). Ehkä täältä löytyisi jotain suomalaisia tonne.
 
Itse en ainakaan tule tuonne, koska:
skyrim-01.jpeg
 
Onko jossain threadia missä lukee tarkemmin tästä tapahtumasta ?

SkyTime said:
Hmpf, mitä oon nyt kasannut niin ei hyvää tietoa Vincestä ole. PWModissakin oli oikea kusipää >(
Kyllä minä olen saanu siitä mukavan henkilökuvan mitä sille oon jutellu vuoden parin aikana.  :neutral:
 
Monkeyy said:
Blixn pyys tekemään threadin tänne jostain 50v50 battlesta joka käydään Saksan ja pohjoismaiden välillä. eivät kuulemma saa tarpeeks porukkaa ilman Einherjar klaania (koko klaani bannitty 22nd servuilta jolla tapahtuma järjestetään mukaanlukien minä). Ehkä täältä löytyisi jotain suomalaisia tonne.
Kyllä löytyy!
 
Tosiaan, vince on kusipää.

Suosii "ystäviään", kuten olafsonia, joka riehuu servereillä harva se päivä(useimmiten kännissä) ja bannii porukkaa huvin vuoksi.

Jaa-a, ihmettelen miksi on banninut niinkin mukavan porukan kuin einherjarin serveriltään. Hän ilmeisesti vihaa kaikkea hyvää ja kuuluisaa mikä ei liity häneen itseensä.

/rant,

ja kivasti tultiinkin herättämään 15 päivää vanha ketju.. tämä foorumi kaipaakin aktiivisuutta.
 
Back
Top Bottom