Shogun total war 2

Users who are viewing this thread

wat ongelovelijke spyware nonsens is. ****, Valve heeft geen zak te maken met die hele Total War serie maar het moet toch maar via Steam. Ammehoela.
 
FrisianDude said:
wat ongelovelijke spyware nonsens is. ****, Valve heeft geen zak te maken met die hele Total War serie maar het moet toch maar via Steam. Ammehoela.

dat willen de devs graag. ik kocht warband ook retail en het ging ook via steam. het heeft 1 voordeel en het is dat je spel automatisch geupdate  wordt.
 
Ben deze maand super goed uitbetaald dus ik heb hem maar gehaald. Volgens mij heeft Mahud hem ook, of dat zegt steam teminste.
 
spijdie said:
FrisianDude said:
wat ongelovelijke spyware nonsens is. ****, Valve heeft geen zak te maken met die hele Total War serie maar het moet toch maar via Steam. Ammehoela.

dat willen de devs graag. ik kocht warband ook retail en het ging ook via steam. het heeft 1 voordeel en het is dat je spel automatisch geupdate  wordt.
Dat is bij Total War vaak niet een voordeel omdat hun updates niet altijd het spel BETER maken. Napoleon updates hadden vaak game-breaking bugs. En ik bepaal zelf wel wanneer ik Warband update; best grote kans dat ik dat soms niet eens wil. :neutral:
 
zal es proberen...

198A9B517B20FA3689B4F9063C2D11E2D99C38D7

Ik heb nog een lelijke face mask de enige volledige facemask van de start-items, ik probeer er een andere te krijgen door achievements te doen, of andere stuff die je moet doen om armour sets te krijgen.
 
Back
Top Bottom