Rhodokguard
inte visste jag att karoliner hade hörsnäckor på sina marscher!TheGranath said:![]()
Karolinerna marscherar fram!
inte visste jag att karoliner hade hörsnäckor på sina marscher!TheGranath said:![]()
Karolinerna marscherar fram!
om soldater ska ha hörsnäckor och lyssna på musik under marscherna så borde det vara nationalsången som dem lyssnar på. Det är ju trots allt Sverige dem kämpar för.TheGranath said:Sabaton är en moralhöjare.
Mest troligt att det är Mali och Tchad mm de slåss för.Rhodokguard said:om soldater ska ha hörsnäckor och lyssna på musik under marscherna så borde det vara nationalsången som dem lyssnar på. Det är ju trots allt Sverige dem kämpar för.TheGranath said:Sabaton är en moralhöjare.
Ja där hade du en poäng, jag skrev nog fel. Det är trots allt Sverige (eller Tchad, men om vi bara pratar om dem som finns i Sverige, vad heter dem, hemvärnstrupper?) Som dem riskerar livet för. Fast poliser tar ju i och försig större riskerOthurin said:Mest troligt att det är Mali och Tchad mm de slåss för.Rhodokguard said:om soldater ska ha hörsnäckor och lyssna på musik under marscherna så borde det vara nationalsången som dem lyssnar på. Det är ju trots allt Sverige dem kämpar för.TheGranath said:Sabaton är en moralhöjare.
Vad heter filmen?Urgrevling said:Nasjonalsongen dykkar er ikkje laaangt på nær jingoistisk nok til å vera nasjonalsong.
Slaget vid Poltava.Rhodokguard said:Vad heter filmen?Urgrevling said:Nasjonalsongen dykkar er ikkje laaangt på nær jingoistisk nok til å vera nasjonalsong.