Screenshots allerhande.

Users who are viewing this thread

Pfff. Warband voor casuals. :razz:

qH0Ix.jpg

Stomme beestjes hadden natuurlijk geen kans. Ik had een stuk of 6 verschillende area-of-effect aanvallen en 4 verschillenden om vijanden mee te vertragen of stil te zetten.

Jammer genoeg is dit karakter intussen ook al bruut het hoekje om tegen een super-speciale level ietsendertig Master Vampire. Is wel leuk spel maar kan goed frustrerend zijn als je niet oplet. :lol:
 
Verbeek said:
AWdeV said:
Pfff. Warband voor casuals. :razz:
't Is nochtans niet makkelijk om een goeie vechtstijl te ontwikkelen.

Het was dan ook een mopje. :razz:



Uhtred Dunkerch said:
Welk spel AWdeV?

Tales of Maj'Eyal. Is gratis. Is ook een thread over maar ik ben recentelijk weer opnieuw begonnen met spelen en de thread is een beetje heel erg dood al. Is een redelijk creatieve fantasy-wereld en het spel zelf is een soort van roguelike met een vorm van permanent death. Heb denk ik intussen al zo'n 20 karakters opgebouwd en het hoekje om geduwd. :lol:

Je hebt wel meer dan een leven met een extra leven na zoveel levels (1 leven op level 1, dat wel. Ben zo óók al eens een karakter kwijt geraakt :lol:) maar als die op zijn is het ook serieus gedaan. Als je niet nog de paar items hebt die een extra leven geven.
 
Voor de tweeling en Renko.
Rams said:
Prolly one of my coolest characters.

CD8620161AA5A213D5A165A7AF6EAE177ABA6D21

Traits being: Brilliant strategist
Champion
Brave
Wroth
Scarred
and loud.

Diplomacy is so low that I get a ''catastrophically ignorant'' reduction, but that just adds more flavour.
 
Rams said:
Voor de tweeling en Renko.
Rams said:
Prolly one of my coolest characters.

CD8620161AA5A213D5A165A7AF6EAE177ABA6D21

Traits being: Brilliant strategist
Champion
Brave
Wroth
Scarred
and loud.

Diplomacy is so low that I get a ''catastrophically ignorant'' reduction, but that just adds more flavour.
Welk spel?
 
Rams said:
Prolly one of my coolest characters.

CD8620161AA5A213D5A165A7AF6EAE177ABA6D21

Traits being: Brilliant strategist
Champion
Brave
Wroth
Scarred
and loud.

Diplomacy is so low that I get a ''catastrophically ignorant'' reduction, but that just adds more flavour.

Heb het voor de eerste keer gespeeld vandaag. Gezichten van die personages zijn hélemaal ****ed up en allerlei grafische problemen. Blijkt dat het kwam vanwege de nieuwe patch, dus nu kan ik dat spel niet spelen tot ze 't bij een volgende patch fixen.  :lol:
 
Ik wil screenshots van Chivalry uploaden maar krijg alleen maar '403 forbidden' als ik naar imageshack wil gaan. Hebben andere mensen hetzelfde toevallig?
 
Back
Top Bottom