Screenshots allerhande.

Users who are viewing this thread

352ps0g.jpg

15dnseh.jpg

zisjlx.jpg


Dat Perzië is grappig omdat die zo groot niet zou zijn als ik hem niet geholpen had. De Timurids hadden blijkbaar tot in 1500 overleefd en eigenlijk praktisch heel het midden-oosten onderworpen. Ondertussen was ik voor de lol aan het babysitten op Jeruzalem, die zowat iets meer dan hun historische regio van mij gekregen hadden. Perzië was slechts een OPM rond Armenië. Dus, om Jeruzalem eigenlijk te laten overleven, heb ik gewoon de Timurids verdrongen, al hun land gekoloniseerd tot ongeveer Indië en Samarkand. Alles waar Perzische cores op stond, heb ik aan hun gegeven. Jeruzalem werd later overgenomen door Cyprus (son, I am disappoint!) en daarna door Syrische rebellen. Perzië ging later kontschoppen in Azië en zitten nu tot in Rusland. EUIII, you so weird.
 
Die hebben een mooie kleur.  :razz:

Ik probeer trouwens de hele tijd een core te krijgen op Holland (Zeeland heb ik al, maar dat ander stukje is een doorn in mijn oog), of hun land via een geforceerde personele unie te erven. Iemand een idee hoe je op andere manieren goede cores kunt krijgen/forceren?
 
Ck2 spelen dan!
http://www.amazon.com/Plethora-of-Paradox-Games-Download/dp/B008G0ZVLE/ref=br_lf_m_1000826121_16_425_ttl?ie=UTF8&s=videogames&pf_rd_p=1393430062&pf_rd_s=center-4&pf_rd_t=1401&pf_rd_i=1000826121&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=04RE12ZYH1XCDQM3RBNR
imo
 
Golradir said:
Ck2 spelen dan!
http://www.amazon.com/Plethora-of-Paradox-Games-Download/dp/B008G0ZVLE/ref=br_lf_m_1000826121_16_425_ttl?ie=UTF8&s=videogames&pf_rd_p=1393430062&pf_rd_s=center-4&pf_rd_t=1401&pf_rd_i=1000826121&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=04RE12ZYH1XCDQM3RBNR
imo
Nice deal gevonde Golmaister, maar heb al die games al eigenlijk  :razz:
 
Laat maar, ik zag dat ze geen opvolger hadden, dus vlug Royal Marriage + Claim Throne gedaan en Holland in een unie gedwongen. Daarna herinnerde ik dat ik het HRE ontbonden had, dus die cores gaan niet op als die niet in dezelfde cultuurgroep zitten. ****.

FrisianDude said:
Sodeju die Perzen. Wacht eens, waarom is je Bourgondië zo klein zo laat? :O
Gewoon geen zin om een te groot gebied te beheren. En ondanks het zo klein is, is het in alles behalve handel (Ik heb ondertussen twee CoTs, dus merchantilisme is de beste keus) de beste.
 
Paar prentjes van mijn Siena -> Italy spel.

s3n7kx.jpg

339q8n7.jpg

9a076f.jpg

2cpb51g.jpg
 
Back
Top Bottom