Screenshots allerhande.

Users who are viewing this thread

Iemand dubbel quoten is fout genoeg, dus geen excuses voor u. :razz: En ik heb een screenshot dus editen heeft geen zin. :razz:
 
**** ik wou eigenlijk Frisian en Ale quoten, maar blijkbaar lijken hun posts ook al te veel op elkaar voor mij om ze beiden te onderscheiden. Mijn excuses daarvoor, maar dit weerlegt het feit niet dat ik onterecht ben beschuldigd geweest!  :razz:
 
JONG. Da's alleen maar het beste riedeltje muziek ooit! Zit in Pulp Fiction en de zwart-ogige erwten hebben er later wat koeterwaals op geplakt maar het blijft briljant.



Wat vreemd, ik heb de forum code gebruikt en hij zou dus als beeld moeten verschijnen. Doet het bij mij tenminste. Ik zou er een screenshot van kunnen maken als bewijs maar dat helpt dan niet als ik het weer met imageshack uploadt en dat weer niet goed werkt. :razz:
 
AWdeV said:
Ik zou er een screenshot van kunnen maken als bewijs
Challenge accepted!

naamloosqs.png
 
AWdeV said:
Ik volg het niet meer.
Hij zegt niet dat het niet werkt, hij zegt dat je de link van imageshack  niet verwijderd hebt en dat het een .jpg is. Jpgjes willen wel eens zwaarder zijn dan bepaalde andere extensies. (Maar een beetje computer moet daar geen last van hebben als het maar eentje is.)
 
Back
Top Bottom