Samekomst

Users who are viewing this thread

Windle

Sergeant Knight
Hey mensen,

Wij in het belgenland wonen vrijwel allemaal dicht bij elkaar waardoor ik het idee had om es same te kome. Volgende vrijdag 30/01 om precies te zijn.
De locatie is Brussel, Ik edit later nog wel met de specifieke treinhaltes en uren. Dus hou de thread in de gaten!
Het zou een korte namiddag zijn waarbij we op't gemak wat gaan rondlope en coma zuipen.
Alsje van ver kom had LeRoux een voorstel om de avond ervoor bij hem te crashen , moetje et met hem over hebben...

Alsje iets meer wil weten, moetje maar seintje geven op deze thread of op steam.
Iedereen is welkom!

EDIT: Locatie
 
In belgie is het vanaf 16! Maar ik kan altijd wat "per ongeluk" op de vloer morsen voor de hiellikkers onder ons.
 
Hasselt is de **** jongens.
Ik kan, als iedereen knus samen ligt en dat oke vindt, maximaal 4 mensen te rusten leggen. Eventueel 5 als het niet anders kan.

Dingen die we kunnen doen:
-Gaan eten
-Drinken (obviously)
-****ing Risk Wereldveroverend spelen (een must)
-Weerwolven
-Hasselt doorwandelen en daarbij veel te stoere en onjuiste verhalen vertellen aan elkaar
-Selfies nemen voor dit thread en twitter
-Als iemand een PS3-Controller oplaadkabbel heeft, gelieve die mee te brengen. Ik ben die van mij kwijt, en dan kunnen we PS3 spelen.
 
Het zou trouwens niet Vrijdag zijn in Hasselt, maar Donderdag. Normaal gezien.

Enfin, Donderdagavond in Hasselt, of Vrijdagnamiddag in Brussel. Whichever.
Ik vertrek Vrijdagavond op skireis met de VUB. Dus Vrijdagavond kan ik niet.
 
Windle said:
In belgie is het vanaf 16! Maar ik kan altijd wat "per ongeluk" op de vloer morsen voor de hiellikkers onder ons.

Zolang jouw hiel Westmalle bevat vind ik het allemaal best  :lol:

Toch best wel zin om jullie landjes te veroveren met Risk
 
Le Roux said:
Hasselt is de **** jongens.
Ik kan, als iedereen knus samen ligt en dat oke vindt, maximaal 4 mensen te rusten leggen. Eventueel 5 als het niet anders kan.

Dingen die we kunnen doen:
-Gaan eten
-Drinken (obviously)
-******** Risk Wereldveroverend spelen (een must)
-Weerwolven
-Hasselt doorwandelen en daarbij veel te stoere en onjuiste verhalen vertellen aan elkaar
-Selfies nemen voor dit thread en twitter
-Als iemand een PS3-Controller oplaadkabbel heeft, gelieve die mee te brengen. Ik ben die van mij kwijt, en dan kunnen we PS3 spelen.

U lost me there  :roll:

Megamen said:
Zolang jouw hiel Westmalle bevat vind ik het allemaal best  :lol:

Ik pak me fietsje en ben zo in de abdij waar ze Westmalle maken :3
 
Back
Top Bottom