rev vs 360 vs ps3

Hvilken vil du ha?

• Nintendo Revolution

Votes: 0 0.0%
  • Microsoft Xbox 360

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0
  • Poll closed .

Users who are viewing this thread

Man har da store forventingere til Rev, men spille mæssigt tror jeg Xboxen (især da jeg selv har købt den :razz:)
Men tror at Rev'en henfører sig til de skævøjede (no offense), da de er mere crazy med at kaste sig rundt i lokaler med et joystick i hånden og spille mario aka spil der henvender sig til barnlige sjæle eller bare skævøjede :grin:

Man har da store forventingere til Rev, men spille mæssigt tror jeg Xboxen (især da jeg selv har købt den :razz:)
Men tror at Rev'en henfører sig til de skævøjede (no offense), da de er mere crazy med at kaste sig rundt i lokaler med et joystick i hånden og spille mario aka spil der henvender sig til barnlige sjæle eller bare skævøjede :grin:

Holder mig til Xboxen fordi der kommer herre fede spil til den og ikke metriod og mario :razz:

Hmm... Jeg hader MS, og Nintendo kan da også være nogle grådige svin ind i mellem, men jeg synes bedst om Revolution'en da Nintendo har prioriteret innovation og nyskabelse højere end teknologi og grafik. Der er dog EN stor fordel ved 360'en: TES4 Oblivion.

Taishu said:
Fordi PS3 slikker svinerompe, derfor :p

Xbox 360 4evah FTW OMGWTFBBWFFSLOL

Nej... http://media.ps3.ign.com/media/748/748448/vids_1.html

Jo! Hvis man bliver sur på sin PS3 og smider den boomerang-formede controller ud af vinduet flyver den lige tilbage i hovedet på en!
aiee.gif

vej-manden said:
Hmm... Jeg hader MS, og Nintendo kan da også være nogle grådige svin ind i mellem, men jeg synes bedst om Revolution'en da Nintendo har prioriteret innovation og nyskabelse højere end teknologi og grafik. Der er dog EN stor fordel ved 360'en: TES4 Oblivion.

kort innpå: utviklerne av spillet har sagt at man får den absolutt beste spilleopplevelsen på PC...

men jeg også ville ha valgt Nitendo tror jeg, fordi de satser på å være nyskapende istede for "verdensherskere":razz: spiller heller et bra spill med dårlig grafikk enn omvendt!

Selv om jeg er forjævlig irritert over at PS3ens utgivelsesdato her i Europa ble flyttet til ****ings Mars, så holder jeg fortsatt en knapp på den.

Det sagt, så skal jeg kjøpe meg en ny nerderigg-PC snart :grin: Gleder meg!

Back
Top Bottom