R:TW matches.

Users who are viewing this thread

Jome

Aangezien Ger mij ooit eens had uitgedaagd om te zien hoe een strategisch mastermind ik ben ( ik win ) neem ik dat aan. Ik installeer hem nu. De matches worden waarschijnlijk gespeeld via Hamachi ( Ik win, gamespy is de reden dat hamachi word gebruikt :wink: ) en worden ook opgenomen als alles goed gaat.
( Hypercam is soms erg lastig, ik win. ) Als er interesse is in meerdere matches met andere mensen wil ik wel wat basis regels opstellen voor een toernooitje ( ? )

Pss, eerste match was puur geluk van zijn kant. Ik had 6 groepen Urban Cohorts half dood en hij had alleen nog maar van die Preatorian cavalry, dus ik erop af marcheren komen er ineens van die sneaky zwart-geklede romeinse puurbloed homo's aan. Ik had dus verloren met ongeveer HET GELUK VAN DE EEUW

2e match; ik had een cirkel van phalanxes gaat die oetmoen er recht op in marcheren.

1e match, ik maakte zijn ruiterij en speerwerpers volledig af, toen kwam de gevecht op de cohorts, die van hem waren beter maar hij trapte in me val en ik won. :razz:

2e match had ik in het begin hem zo vies beet genomen met ruiterij in de bossen, terwijl je het van tevoren kon zien dat ik ze erheen stuurde, volgde hij me speerwerpers te paard en viel zo recht in mijn val.  :lol:
Toen moest ik maar proberen om zijn vuile falanxen te vernietigen, maar die gek had er een dikke vette leger van, dus lukte het niet echt, ondanks dat ik paar keer smerige trucen uithaalde die best wel goed effect hadden, alleen niet genoeg.

MaHuD said:
Vergist je niet ze doen veel damage.

Jaaaa en als je wil doen ze ook geen damage :wink:

Als je in een cirkel gaat staan beweeg je toch niks dus je bent afhankelijk wat je tegenstander gaat doen,
Ook ben je uitermate kwetsbaar voor missle attacks omdat je units met gemak in de rug kan schieten, zelf als er achers in staan ben je nog in het voordeel, archers staan namelijk opgepropt in die cirkel waardoor ze makkelijk te raken zijn,

Tevens kunnen urban cohorts een phalax formatie van voren aanvallen en het winnen ook, en is er altijd 1 zwake plek in een cirkel,

Kort om ze zijn zo makkelijk te breken, met name als je op verschillende punten gaat aanvallen weet je tegenstander zelf al niet meer waar ie mee bezig is :razz:

Renneko said:
MaHuD said:
Vergist je niet ze doen veel damage.

Jaaaa en als je wil doen ze ook geen damage :wink:

Als je in een cirkel gaat staan beweeg je toch niks dus je bent afhankelijk wat je tegenstander gaat doen,
Ook ben je uitermate kwetsbaar voor missle attacks omdat je units met gemak in de rug kan schieten, zelf als er achers in staan ben je nog in het voordeel, archers staan namelijk opgepropt in die cirkel waardoor ze makkelijk te raken zijn,

Tevens kunnen urban cohorts een phalax formatie van voren aanvallen en het winnen ook, en is er altijd 1 zwake plek in een cirkel,

Kort om ze zijn zo makkelijk te breken, met name als je op verschillende punten gaat aanvallen weet je tegenstander zelf al niet meer waar ie mee bezig is :razz:

Het was geen cirkel het was een cirkel met opening waar mijn companion cavalry stond. Hij had zoiezo overmacht aan cavalry ( en die smiecht had 6 HA wat dus NIET mocht. )  dus moest ik mijn cirkel halfrond maken. Hij rende op een gegeven moment met testudo's in my falanx die dus binnen 2 tellen dood waren. TOEN pas stuurde hij de cav en dat werd gewoon een mopping up situatie.

iCock said:
Het was geen cirkel het was een cirkel met opening waar mijn companion cavalry stond. Hij had zoiezo overmacht aan cavalry ( en die smiecht had 6 HA wat dus NIET mocht. )  dus moest ik mijn cirkel halfrond maken. Hij rende op een gegeven moment met testudo's in my falanx die dus binnen 2 tellen dood waren. TOEN pas stuurde hij de cav en dat werd gewoon een mopping up situatie.
Lolz, wie zei : je mag maar 6 dezelfde units ?
Smiecht :razz: , met je leger alleen maar smerige falanxen

Renneko said:
spelen jullie met cwb (clanwarbelts) regels of zonder,
jome stelt wat regeltjes op en dan doen we een potje, ik won de eerste slag, de tweede won jome met zijn zieke falanxen...
Jammer dat we atter mochten gebruiken, eens keke hoe goed hij dan zijn vergaan.  :twisted:

Cav rush gevolgd door een mop-up met je domme artillery. Ik zei toch ik had 6 royal pikies en 4 phalanx pikies.

En ja het waren de CWB rules zover ik me kan herinneren;

max 6 same units
max 6 archers
max 6 cav
no ele, no art
max 2 horse archers en max 2 berserk.

Maar wie vanavond potje? Als er nog 2 zijn doen we een 2v2.

CWB regels

o No artillery
o No elephants
o Max 6 of same unit card
o Max 8 medium to long ranged foot missiles (not including skirmishers or head hurlers)
o Max 8 cavalry units/mounted units
o Max 2 Horse Archers/Chariot Archers
o Max 2 berserkers
o Horse archers/ chariot archers = Cavalry
o Javelin cavalry are not regarded as horse archers but as cavalry

Als je wil spelen hoor ik het wel,

Steam; renkohof
x-fire; tynjebode

Back
Top Bottom