Pippelinpituusvertailua kotimaiseen malliin

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Jep on aikalailla kuopattu porukka. Tunnen suurimman osan heistä IRL ja ei ole enää pahemmin Warbandi kiinnostanut. Itekkin piti liittyä tähän, mutta heti kun ostin pelin muut lopetti :grin:
 
Peliporukka toimii yleensä loma aikoihin(viikonloppu mukaan laskettuna), sillä kyseisten jäsenten pitää käydä töissä/opiskella, joten aikaa ei ole arkisin. Porukka etsii kyllä lisää henkilöitä, mutta koska peliporukka toimii vain loma aikoihin, niin kannattaa varautua siihen että olemme hieman epäaktiivisia. Mutta kyseessähän on peliporukka, ei mikään klaani.

Jos on kiinnostusta, lukekaa Suomen Kuninkaan ohjeet. Mutta ottakaa yhteyttä Jornar ja Suomen Kuningas. Eli jos otatte yhteyttä, niin molemmille pitää, sillä siten saamme hoidettua asiat nopeammin.

PS. Jos tänne tullaan Perkelettä mainostamaan on eksynyt väärään paikkaa
 
Lord Dandelion said:
Esimerkkitapauksena juuri tuossa pari päivää sitten pari Perkeleläistä (ei muistu nimiä) tappo porukkaa kunnes joku.. ömm.. Az-jotain -tyyppi tuli caps lock pohjassa huutelemaan niille ja ei näyttäny bannivan vaikka ne jatko touhujaan, vaikkakin keskittyi sitten vain toistensa tappamiseen (samalla puolella). Muutamia muitakin incidenttejä oon todistanu mutta ei mitään kovin vakavaa, usein vain lapsellista..

Haha! Muistan tämän  :grin:
Kyseessä oli kun Ciera ja FAllEr_oF_tHe_KiNGs harjoitteli "blokkimista" sanoin niille että menevät duel servulle mutta ne ei uskonu. Sitten ne innosti kaikki pelaajat alkoi tappamaan toisiaan, koska luulivat että TK on sallittua jos perkeleen jäsenetkin tappaa.
Sitten mulla pimahti. Vähän saatoin huutaa niille siinä. Eilen tuo Faller vaihtoi KoR:iin eikä mulla ikävä.
Ja Ciera (Xeira,Kojootti) sillä on useita nimiä, niin sitä ei oo vähään aikaan näkyny pelaamassa.
Syy koska en banninut niitä on Hande joka ei antanut lupaa siihen, muuten olisin kyllä.

Ja anteeksi paska äidinkieleni, heikottaa ja muutenkin huono olo eikä mikään onnistu =(
Pahoittelen myös vanhaan asiaan kommentoimista.


Jornar said:
PS. Jos tänne tullaan Perkelettä mainostamaan on eksynyt väärään paikkaa. Lapset liittykööt perkeleen, peliporukka on tehty opiskelioille ja työssä käyville.
>( perkeleessä on muitakin kuin lapsia.
 
Voisiko admin setä olla mukava ja puhdistaa tämän ketjun perkeleen jäsenien ja niiden puolustavien kommentit, puhdistin omanikin.

PS. Koska perkeleen jäsenet niin kovasti haluaa tietää miksi lapset, niin tähän on hyvä selitys. Otatte kaikki sisään ketkä haluaa, ok. Mutta toiminta tapanne on aivan kauhea, perkeleen johtoporras on lapsellisuuden huipentuma, jäsenenne on ovat pieniä lapsia jotka eivät osaa käyttäytyä asian mukaisesti vaan peeloilevat koko ajan ja tämä on huomattu perkeleen omalla servulla. "Klaanistanne" löytyy myös näitä henkilöitä keiden ikä on se yli 18, ok. Mutta yleinen tapanne on vain täyttä paskaa("harjoituksenne"=ei saatana :grin:)

Jornar kiittää ja kumartaa admin setää. (Tämän viestin on kuulua poistua jos perkele lopettaa täällä pomppimisen)
 
Jornar said:
PS. Koska perkeleen jäsenet niin kovasti haluaa tietää miksi lapset, niin tähän on hyvä selitys. Otatte kaikki sisään ketkä haluaa, ok. Mutta toiminta tapanne on aivan kauhea, perkeleen johtoporras on lapsellisuuden huipentuma, jäsenenne on ovat pieniä lapsia jotka eivät osaa käyttäytyä asian mukaisesti vaan peeloilevat koko ajan ja tämä on huomattu perkeleen omalla servulla. "Klaanistanne" löytyy myös näitä henkilöitä keiden ikä on se yli 18, ok. Mutta yleinen tapanne on vain täyttä paskaa("harjoituksenne"=ei saatana :grin:)

Jaahas. Täyttä paskaa siinä luettelet joka ei auta sinua yhtään missään.

Ja mikäs harjoituksissa on vikana ? Sinun "sivistyneessä" peliporukassa ei ole yhtään mitään.
 
mynameoverhere said:
Jornar said:
PS. Koska perkeleen jäsenet niin kovasti haluaa tietää miksi lapset, niin tähän on hyvä selitys. Otatte kaikki sisään ketkä haluaa, ok. Mutta toiminta tapanne on aivan kauhea, perkeleen johtoporras on lapsellisuuden huipentuma, jäsenenne on ovat pieniä lapsia jotka eivät osaa käyttäytyä asian mukaisesti vaan peeloilevat koko ajan ja tämä on huomattu perkeleen omalla servulla. "Klaanistanne" löytyy myös näitä henkilöitä keiden ikä on se yli 18, ok. Mutta yleinen tapanne on vain täyttä paskaa("harjoituksenne"=ei saatana :grin:)

Jaahas. Täyttä paskaa siinä luettelet joka ei auta sinua yhtään missään.

Ja mikäs harjoituksissa on vikana ? Sinun "sivistyneessä" peliporukassa ei ole yhtään mitään.

-Se ei minua autakkaan yhtään missään, sillä itse halusitte tietää mielipiteeni
-Harjoituksenne ovat aivan naurettavia "Kaikki pistää kun huudan pistä" "Pistä!" "Pistä!" (rofl :grin:).
-Peliporukkamme sivistynyt tai ei , se ei minua haittaa. Pääasia että kaikilla on kivaa MnB illoissa.

Nyt en kommentoi enempää, sillä tämä ketju ei ole tarkoitettu tälle.
 
Hienoa Jonar
Olet kaikkitietävä ihminen.
Olet selvästi ollut harjoituksissamme ja tiedät täsmälleen mitä niissä tehdään.

Oikea kypsyyden osoitus sinun puoleltasi oli tuo sinun "aloitus"viestisi tältäpäivältä.
 
Jornar onnistut kyllä hyvin antamaan imagoa tälle porukalle. Ei kauhean kypsältä touhulta näytä, kun mollaatte perkelettä täällä yleisellä foorumilla (siis aivan idioottimaista käytöstä). Ota huomioon, että perkeleestä puhumisen aloitti Temuzu ja hän ei ole kyseisessä klaanissa.
 
Jornar said:
-Se ei minua autakkaan yhtään missään, sillä itse halusitte tietää mielipiteeni
-Harjoituksenne ovat aivan naurettavia "Kaikki pistää kun huudan pistä" "Pistä!" "Pistä!" (rofl :grin:).
-Peliporukkamme sivistynyt tai ei , se ei minua haittaa. Pääasia että kaikilla on kivaa MnB illoissa.

Nyt en kommentoi enempää, sillä tämä ketju ei ole tarkoitettu tälle.

Kommentoippa ihmeessä kun asiaan päästiin.

Saisinko kysyä, että kuinka tiedät mitään perkeleen toiminnasta, johtohahmoista, harjoituksista?
Kukaan kuka ei perkeleeseen kuulu, eivät harjoituksiin pääse. "Kaikki pistää kun huudan pistä" ei ole meidän harjoituksistamme. Taisit eksyä oman ihanan peliporukkasi "harjoituksiin".

Ja tiedoksesi ilmoitan, että ydin porukka perkeleestä on asiallista ja asiansa osaavaa henkilöstöä. Perkeleen klaani ja sen toiminta on toimivaa sekä jatkuvaa, mutta myös ehdottoman aktiivista. Tosin et varmastikkaan "Peliporukassasi" tiedä mitä tarkoittaa aktiivinen.

Lopuksi tahtoisin ehdottaa että voisit ystävällisesti lopettaa tuon äänihuuliesi raiskaamisen, ottaa poikaystävääsi kontaktia ja pyytää häntä asentamaan anukseesi anaalitapin, joka muistuttaisi sinua ettei kannata alkaa muita peliporukoita haukkumaan. Varsinkaan kun et mistään mitään tiedä.
    Kommenttias tuossa lueskellassa tuli mieleen että olet itse alaikäinen pallinaama, joka esittää "pikku vanhaa" persläpeä samalla kuin yrität saada virtuaalielämässäsi ilo-uloketta suuremmaksi.

Joten kippistä vaan sinullekkin!
 
Vastapallo said:
Hienoa Jonar
Olet kaikkitietävä ihminen.
Olet selvästi ollut harjoituksissamme ja tiedät täsmälleen mitä niissä tehdään.

Oikea kysyyden osoitus sinun puoleltasi oli tuo sinun "aloitus"viestisi tältäpäivältä.

Pakko tänne on sitten vielä kirjoittaa kun pakotatte.

Kyllä! Olen ollut seuraamassa harjoituksianne altillani ja parin muunkin jäsenemme kanssa. Kiitämme hupaisista hetkistä joita saimme viettää toilailuiltanne seuraten. Asian on loppuun käsitelty.

PS. Zoltanus kai tiedät että Temuzu perusti perkeleen joten kirous pysyy hänen päällään.

Peliporukka kiittää ja kumartaa kaikkia väitteliöjitä ja siirtyy MnB peli iltaan.
 
Jornar said:
Pakko tänne on sitten vielä kirjoittaa kun pakotatte.

Kyllä! Olen ollut seuraamassa harjoituksianne altillani ja parin muunkin jäsenemme kanssa. Kiitämme hupaisista hetkistä joita saimme viettää toilailuiltanne seuraten. Asian on loppuun käsitelty.

PS. Zoltanus kai tiedät että Temuzu perusti perkeleen joten kirous pysyy hänen päällään.

Peliporukka kiittää ja kumartaa kaikkia väitteliöjitä ja siirtyy MnB peli iltaan.

Hyvä että olet iloinnut meidän PERKELEEN PELIPORUKAN hetkistä.
Miksette ole keskenänne viettänyt näitä laatuhetkiä, ah niin loistavan, peliporukkanne seurassa?

Ja kypsyyden esikuvana itse ilmoitat että olet tullut toisten harjoituksiin väärällä nimimerkillä, pilkkaamaan ja solvaamaan toisten harjoituksia.
Jospa ottaisit ne kassit suustas ja menisit takaisin päiväkotiin kasvamaan.
 
Jornar said:
-Harjoituksenne ovat aivan naurettavia "Kaikki pistää kun huudan pistä" "Pistä!" "Pistä!" (rofl :grin:).

Tämähän oli silloin joskus muinoin, ota asioista selvää ennen kuin alat dissaamaan >(

Jornar said:
Kyllä! Olen ollut seuraamassa harjoituksianne altillani ja parin muunkin jäsenemme kanssa. Kiitämme hupaisista hetkistä joita saimme viettää toilailuiltanne seuraten. Asian on loppuun käsitelty.
Nimiä kehiin!
 
Jhessail voisi saattaa Handen tietoon Jornarin IP:n, jotta saisimme tietoomme henkilön ID:n.
Näin saisimme poistettua tämän ihanan ihmisparan meidän seurastamme
 
Cheers said:
Jhessail voisi saattaa Handen tietoon Jornarin IP:n, jotta saisimme tietoomme henkilön ID:n.
Näin saisimme poistettua tämän ihanan ihmisparan meidän seurastamme

Jos teidän seurastanne poistetaan kaikki urkkijat ja agentit, jäsenmääränne taitaa tippua kolmanneksella :wink:
 
Tuhmeliini said:
Cheers said:
Jhessail voisi saattaa Handen tietoon Jornarin IP:n, jotta saisimme tietoomme henkilön ID:n.
Näin saisimme poistettua tämän ihanan ihmisparan meidän seurastamme

Jos teidän seurastanne poistetaan kaikki urkkijat ja agentit, jäsenmääränne taitaa tippua kolmanneksella :wink:

Noniin! Yksi nimimerkki lisää poistettavaksi :smile:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom