Perkele - Warband Klaani

Users who are viewing this thread

Status
Not open for further replies.
Alatzy said:
Aivan, jääkö sinne myös jumiin? Jos ei niin paska suo se on  :razz:

Haha!  :grin:
harvemmin suohon kiinni jääpi van saattaahan se sennii tehä!
 
frontpagem.jpg



Perkele! Tournament: Joukkue turnaus I
on nyt kilpailtu. Turnaus oli siis vain Perkeleen jäsenille.


Kuvat, Tulokset, Osallistuneet joukkueet, sekä Palkinnot löytyvät TÄÄLTÄ!

Voittoon siis selvisi Joukkue "Ismo Laitela" Skytime sekä Teufelgeist. Onnea voittajille! Olette taas vähän rikkaampia kokemukseltanne, niin kuin lompakoltanne :grin:

Kilpailun ilmoittautuminen sekä säännöt / Ohjeet löytyvät
TÄÄLTÄ!
 
Näin tämän ketjun henkiin herättämiseksi kerron muutaman muokkauksen ensimmäisestä viestistä.

Eli Mumblen uusi IP on laitettu sinne ja jäsenlistan tilalla on linkki viralliseen sivustoon missä voi tutkia jäseniä.
 
Itse taidan muodollisesti vielä ollakkin klaanissa,vaikken kuukausiin ole pystynyt tapahtumiin osallistumaan.

Uuden koneen tilasin tuossa keskiviikkona,maanantain nurkilla tulee luultavasti tänne ja sitten kykekenkin osallistumaan toimintaan melko aktiivisesti: Nykyinen pelailuni on ollut kannettavan varassa joka on arkipäivät aivan eri paikkakunnalla kuin minä.

Jossei wolfpackissa oleminen sitten tuota ongelmia? Kyseessä on Invasion klaani.

Vai vieläkö tämä on hengissä?
 
Eipä pitäisi olla mitään ongelmaa ton Wolfpackin kanssa kunhan Perkele_ tagia käytät yleensä muilla servuilla kuin Invasion.

Ja tervetuloa takaisin!
 
Hm,minulla ei ole mikkiä enkä sitä kyllä olisi hankkimassakaan :F Ei sillä että mielelläni pelatessa kyllä puhuisinkaan.

Onko tämä ongelma?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top Bottom