Paras factioni?

Mikä on paras factioni?

  • Vaegirs

    Votes: 30 18.3%
  • Swadians

    Votes: 49 29.9%
  • Khergits

    Votes: 26 15.9%
  • Nords

    Votes: 37 22.6%
  • Rhodoks

    Votes: 22 13.4%

  • Total voters
    164

Users who are viewing this thread

Älkääs valittako... Eiköhän minun ollut aikakin päästä mukaan, kun ensimmäisten joukossa lähetin hakemuksen... :razz:

Joo, ja oli muuten aivan upeaa Khergitit vs. Rhodokit tappelua. :grin: Rhodokit sulloutuivat johonkin latoon suojaamaan katapulttia ja ampuivat oven lähellä ampuvia Khergittejä, jotka tietenkin vastasivat jousillaan... Hmm... Tässä onkin mennyt n. 6 tuntia pelatessa... :smile:
 
JES!!! Sieltä se tuli! Warbandin pelaamiselle ei näy loppua(paitsi silloin kun saa jonkun uuden pelin)! :grin:
 
Ei sitä betakeytä minullakaan ole, mutta sitten julkaisun jälkeen lyödään muita lättyyn ilon kyynelyyt silmissä  :mrgreen:
 
Skyforger said:
Välillä kyllä itteäkin itkettää noi bugit ja eri aseiden/hahmoluokkien väliset epäkohdat, mut kyl toi on silti se peli mitä on aina halunnu  :lol:
totta, M&B on ehkä kaikkein HAUSKIN ja MUKAAVIN peli pelata. vaikka grafiikka ja realistisuus saattaa olla välillä vähän heikun keikun, mutta kokonaisuus pelatessa on niin hauskaa, että pikku seikat, kuten olematon fysiikan mallinnus, jäävät unholaan.
 
Niin,ohan se ärsyttävää kun Khergiteillä ei vieläkään ole jalkaväkeä.Yks erä onnistuttiin voittamaan siegessä,lopuissa nordit dominoi.
 
Mun mielest Khergitit on iha hyvii mutt ne rupee kyllästyttää. En keksi mitää hyvää Factionii mihin tekisin uuden tyypin, oon testannu jo kaikkia. mietin että musta tulis ehkä semmone Melee mutta käyttäisin jotai range asetta taustatukena.
 
fasisti34 said:
vergis ,swadia ja kgergit

:grin:D


1866 modissa apassit on kyllä aika lailla ykkönen.
Yleensä modeja pelatessa tuliaseita tulee käytettyä jousea mieluummin mutta jotenkin tämä riistäjä valkonaamojen nuolilla merkitseminen tuo uutta potkua jousipyssyjen käyttämiseen. :smile:
Kunpa vielä voisi skalpeerata.
 
Back
Top Bottom