Oyunun Armağan Yavuz'un vaatlerini bile karşılamamış oluşu.

Users who are viewing this thread

aslanpence55

Recruit
Öncelikle görüşüme katılan ya da katılmayan herkese sağlıklı ve huzurlu bir gün dileyerek başlıyorum.

Belki defalarca yapılmış olan "abi oyun tamamlanmamış ki" şikayetinin bir yenisini daha önce forumda görmediğim bir şekilde yapacağım. Maalesef oyun Armağan Yavuz'un bahsettiği kadar bile yok.

Neyden bahsediyorum? Elbette Enis Kirazoğlu'nun Armağan Yavuz ile 2019'da yaptığı röportajdan bahsediyorum. Röportajda dikkatimi çeken iki büyük RPG mekaniğinden bahsediliyor. Enis Kirazoğlu'nun "oyunda ihanet olacak mı?" sorusu üzerine Armağan Yavuz "Maalesef olacak" cevabı veriyor. (Tigrit klanı Kuzaitler'den ayrılarak Güney İmparatorluğu'na katıldı) Bir diğeri ise lordlar arasında bir çekişme olacağı idi. Neretzes'in budalalığı görevi diyalogları dışında lordların birbiri hakkında olumsuz yorumlarını ya da oyuna etki edecek tutumlarını göremiyoruz. Bu durum erken erişimde canımı sıkıyordu ancak umutluydum. Resmi çıkış tarihi verilmesiyle bütün umudum kayboldu.

Bonus olarak "Mount & Blade II: Bannerlord Developer Blog 11: Some Context" videosunda sahip olduğumuz köylerde vergi ve milis oranlarını ayarlayabildiğimiz gözüküyor. Bunun gibi birçok vaat nereye kayboldu? Aynı videoda şehirde gezerken hanların içine yürüyerek girebildiğimiz gözüküyor. Bu oyuna çok daha güzel bir atmosfer yaşatacakken neden kaldırıldı?

Son olarak erken erişimde var olan ancak içi boş olan (sonradan doldurulur diye düşündüğümüz) diyaloglar direkt oyundan kaldırıldı. (Hancı'ya saraydaki skandalları sorma, lordlarla ekstra diyalog seçenekleri vs.)

Bahsettiğim bu konular unutuldu mu yoksa TaleWorlds halen bu vaatlerin arkasında mı? Okuduğunuz için teşekkür ederim.
 
Last edited:

DutchVan1881

Recruit
Dostum şöyleki bannerlord = para makinesi 5m üzerine satmış adamlar direk ofislerini çok daha büyük biryere taşıdılar şuan bannerlordu konsollara portladılar ordanda kazanıyolardır eminim 100k satsa öpsünler başına koysunlar 350TL fiyatla :grin:
 

Makaveli23

Sergeant Knight at Arms
Dostum bahsettiğin video 7 yıllık. Bu oyun geliştirme sürecinde 1 veya 2 kere baştan yapılmış gibi gözüküyor. Yani EA ile birlikte 5 yıl geliştirilmiş bir oyun. O yüzden videolardaki vaatlere falan takılmaya gerek yok. Oyunu bozuyor, önceliklerimiz arasında yok vs. deyip geçiştiriyorlar. Videodaki grafikler bile bambaşka. Kervan yolda düzülür mantığı oyunu evire çevire bu bomboş haline getirmişler.
 

aslanpence55

Recruit
Dostum bahsettiğin video 7 yıllık. Bu oyun geliştirme sürecinde 1 veya 2 kere baştan yapılmış gibi gözüküyor. Yani EA ile birlikte 5 yıl geliştirilmiş bir oyun. O yüzden videolardaki vaatlere falan takılmaya gerek yok. Oyunu bozuyor, önceliklerimiz arasında yok vs. deyip geçiştiriyorlar. Videodaki grafikler bile bambaşka. Kervan yolda düzülür mantığı oyunu evire çevire bu bomboş haline getirmişler.
2019 röportajındaki olaya bile razıyım. Erken erişimden bir yıl önceki tarih neticede. Oyuna RPG denecek hiçbir şey yok. Git savaş fethet oldu bitti bir oyun olmuş.
 

Zenci Musa

Sergeant
Bu bahsettiğin özelliklerden çok çok çok daha önemli eksiklikler var oyunda kral bu bahsettiklerin çerez kalıyor onların yanında :grin:
 

Zenci Musa

Sergeant
Oyun artık modçuların ellerinde ne yapacaklarsa onlar yapacak artık umarım taleworlds birkaç seslendirme daha eklenmiş bir güncelleme çıkarmaz da oyun dosyalarını bozmazlar modçuların
 

trhan12

Sergeant
Oyun hiç olmazsa warband'dan daha modlanabilir durumda, biraz oyunu kırman gerekiyo o kadar, bu arada çoğu arkadaş oyunun hakkını yiyo, hiç olmazsa oyunun arayüz tasarımları çok güzel duruyo 😁 kalanı fakirin çorbasına ekmek bandırır tipten.
 

WomaNizer

Squire
WBNW
Warband ile oynarken kendimi Kalradia diyarında olduğumu hissederdim. Bannerlord'da ise sadece kılıç savurup savaşıyorum. RPG hiç yok. Yüzeysel bir oyun yaptılar.
 

NordicEarl

Sergeant
WBNW
Warband ile oynarken kendimi Kalradia diyarında olduğumu hissederdim. Bannerlord'da ise sadece kılıç savurup savaşıyorum. RPG hiç yok. Yüzeysel bir oyun yaptılar.
Çünkü hana giderken pusuya düşüyorduk,sadece para için değil leydilerin gözüne girebilmek için turnuva kazanmaya çalışıyorduk,haydutların sarmış olduğu köyleri kurtarmaya çalışıyorduk liste uzar gider.
Bannerlordda ise her şey arayüzden ibaret:grin:
 

kargicii

Regular
Salın beyler , içerik yok da motor taş bence. Bloc bannerlordda bayraktar siha bike uçurdu, şöyle sağlam ekipler bi başlasın tek oyunda ww1 modu da , taş devri modu da oynarız gibi geliyor. Ama Tw lütfen yeni update yollamayın abi , artık dlc falan çıkarın ama öz oyunu ellemeyin lütfen...
 

Royalus

Duke
M&BWBWF&SNWVC
Salın beyler , içerik yok da motor taş bence. Bloc bannerlordda bayraktar siha bike uçurdu, şöyle sağlam ekipler bi başlasın tek oyunda ww1 modu da , taş devri modu da oynarız gibi geliyor. Ama Tw lütfen yeni update yollamayın abi , artık dlc falan çıkarın ama öz oyunu ellemeyin lütfen...
Modculardan pek hareket yok ama genel olarak bıkmış olabilirler.
 

Noelly

Sergeant at Arms
M&BWBWF&SNWVC
Öncelikle görüşüme katılan ya da katılmayan herkese sağlıklı ve huzurlu bir gün dileyerek başlıyorum.

Belki defalarca yapılmış olan "abi oyun tamamlanmamış ki" şikayetinin bir yenisini daha önce forumda görmediğim bir şekilde yapacağım. Maalesef oyun Armağan Yavuz'un bahsettiği kadar bile yok.

Neyden bahsediyorum? Elbette Enis Kirazoğlu'nun Armağan Yavuz ile 2019'da yaptığı röportajdan bahsediyorum. Röportajda dikkatimi çeken iki büyük RPG mekaniğinden bahsediliyor. Enis Kirazoğlu'nun "oyunda ihanet olacak mı?" sorusu üzerine Armağan Yavuz "Maalesef olacak" cevabı veriyor. (Tigrit klanı Kuzaitler'den ayrılarak Güney İmparatorluğu'na katıldı) Bir diğeri ise lordlar arasında bir çekişme olacağı idi. Neretzes'in budalalığı görevi diyalogları dışında lordların birbiri hakkında olumsuz yorumlarını ya da oyuna etki edecek tutumlarını göremiyoruz. Bu durum erken erişimde canımı sıkıyordu ancak umutluydum. Resmi çıkış tarihi verilmesiyle bütün umudum kayboldu.

Bonus olarak "Mount & Blade II: Bannerlord Developer Blog 11: Some Context" videosunda sahip olduğumuz köylerde vergi ve milis oranlarını ayarlayabildiğimiz gözüküyor. Bunun gibi birçok vaat nereye kayboldu? Aynı videoda şehirde gezerken hanların içine yürüyerek girebildiğimiz gözüküyor. Bu oyuna çok daha güzel bir atmosfer yaşatacakken neden kaldırıldı?

Son olarak erken erişimde var olan ancak içi boş olan (sonradan doldurulur diye düşündüğümüz) diyaloglar direkt oyundan kaldırıldı. (Hancı'ya saraydaki skandalları sorma, lordlarla ekstra diyalog seçenekleri vs.)

Bahsettiğim bu konular unutuldu mu yoksa TaleWorlds halen bu vaatlerin arkasında mı? Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Dediklerine katılıyorum, bence vaatler bir listeye alınmış zamanla geliyor gibi.
Armağan Yavuz, bir röportajında "oyunu geliştirmekten çok Türkiye'de oyun yapmayı öğrendik" gibi bir cümle kullanmıştı. Bence hala belli bir düzeye gelemediler, hala kendilerini ayrı ve oyunu ayrı geliştiriyorlar.
 

Semso03

Recruit
M&BWBWF&SNWVC
Salın beyler , içerik yok da motor taş bence. Bloc bannerlordda bayraktar siha bike uçurdu, şöyle sağlam ekipler bi başlasın tek oyunda ww1 modu da , taş devri modu da oynarız gibi geliyor. Ama Tw lütfen yeni update yollamayın abi , artık dlc falan çıkarın ama öz oyunu ellemeyin lütfen...
oyunun özü zaten eksik bence her şeyden önce oyunun kendisinin en azından yıllar önceki vaatleri karşılaması gerek şu an oyun şey gibi yani restorana gitmişiz de önümüze çiğ et koyulmuş pişirin yiyin ab der gibi mod olmadan çok aşırı bi derinliği rpg öğesi yok eskiden gösterilmiş şeylerin bile adam gibi olmaması onca konuşulanların beklenenin gelmemesi oyunu modculara hadi bi el atıverin oyun oynansın der gibi oyunu o kadar yıl geliştirip eksikleri varken çıkarmaları ve geride kalan vaatlerin vs. havada kalması bence sorumsuzluk öz oyun deli gibi geliştirilmeli bence tam sürüme çıkması pek doğru değildi ancak çıkmasaydı da bu yürüttükleri geliştirme süreci de çok yavaş bi 10 yıl daha beklerdik herhalde
 
Top Bottom