Oyunda takıldığınız yerler (Buraya yazın, cevaplayalım)

xP4RS

Recruit
Best answers
0
https://www.youtube.com/watch?v=ef6_6-rgNMk&t=2139s


ARKADAŞLAR ŞU VİDEODAKİ İVORY Bow ve kılıçları var beyaz renkli bunlar hangi moda ait veagir ile +50 ilişki yapınca geliyo diyorlar ama hangi mod ?
 

Tulpar.S1

Oyunda bir mareşal yapay zeka ise sefer düzenleyip bir şehir yahut kale aldığında otomatik olarak koruyucu bir garnizon meydana gelir fakat biz mareşal olup sefer düzenleyip kale aldığımız takdirde garnizon oluşmuyor bu sorun için bir mod var mı ? yada modül sisteminden kodları onayarak bir çözüm var mı ?
 

Tulpar.S1

https://forums.taleworlds.com/index.php?topic=151908.0

bu sayfada kaynak kodları ile yoldaşlaın meydanlarda nasıl koruma olarak yanımızda dolaşabilceğini anlatmış fakat bu kodları nasıl eklemem gerektiğini bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
 

Kirigaya Kazuto

Grandmaster Knight
WBVC
Best answers
0
@Tulpar.S1

Bu bölüm Warband oynarken oyun içerisinde takıldığımız noktalar hakkında sorular ve cevaplar için.

Eğer mod yapımı, kodlarla oynamak vs. hakkında bir sorun varsa şu bölümden daha rahat yardım alabilirsin:

https://forums.taleworlds.com/index.php/board,77.0.html
 

Tulpar.S1

Oyunu Taleworlds'ün sayfasından indirip yüklesem ardından Steam'den alığım ürün kodu ile aktifleştirip multiplayer oynayabilirmiyim.
 

blackx13

Recruit
Best answers
0
https://i.hizliresim.com/Nnry0P.png

Böyle bir hata alıyorum.5 Karakterimde bunun yüzünden sıfırlandı hep sıfırdn başladım,çözümünü bulamadım.Bu hata çıkınca nam,silah,zırh,para,seviye vs. hepsi sıfırlanıyor.Bir çözümü yok mu ve neden kaynaklanıyor acaba?
 

wiseween

blackx13 said:
https://i.hizliresim.com/Nnry0P.png

Böyle bir hata alıyorum.5 Karakterimde bunun yüzünden sıfırlandı hep sıfırdn başladım,çözümünü bulamadım.Bu hata çıkınca nam,silah,zırh,para,seviye vs. hepsi sıfırlanıyor.Bir çözümü yok mu ve neden kaynaklanıyor acaba?
Hile kullanıyor musun?
 

wiseween

xP4RS said:
https://www.youtube.com/watch?v=ef6_6-rgNMk&t=2139s


ARKADAŞLAR ŞU VİDEODAKİ İVORY Bow ve kılıçları var beyaz renkli bunlar hangi moda ait veagir ile +50 ilişki yapınca geliyo diyorlar ama hangi mod ?
Native Expansion modu moruk. :smile:
 

blackx13

Recruit
Best answers
0
volitina said:
blackx13 said:
https://i.hizliresim.com/Nnry0P.png

Böyle bir hata alıyorum.5 Karakterimde bunun yüzünden sıfırlandı hep sıfırdn başladım,çözümünü bulamadım.Bu hata çıkınca nam,silah,zırh,para,seviye vs. hepsi sıfırlanıyor.Bir çözümü yok mu ve neden kaynaklanıyor acaba?
Hile kullanıyor musun?
Hayır,sadece türkçe oynuyorum oyunu hile açmıyorum hiç.1 karakterimde açınca sıfırlanmıştı.Diğerlerinde bir daha kullanmadım ama yine sıfırlanıyor bıktım.
 

Elbear

Recruit
Best answers
0
blackx13 said:
volitina said:
blackx13 said:
https://i.hizliresim.com/Nnry0P.png

Böyle bir hata alıyorum.5 Karakterimde bunun yüzünden sıfırlandı hep sıfırdn başladım,çözümünü bulamadım.Bu hata çıkınca nam,silah,zırh,para,seviye vs. hepsi sıfırlanıyor.Bir çözümü yok mu ve neden kaynaklanıyor acaba?
Hile kullanıyor musun?
Hayır,sadece türkçe oynuyorum oyunu hile açmıyorum hiç.1 karakterimde açınca sıfırlanmıştı.Diğerlerinde bir daha kullanmadım ama yine sıfırlanıyor bıktım.
Eğer oyunun dosyalarınla oynamışsan,amatör bir mod kullanıyorsan veya cheatmenu açtıysan bu sorunla karşılaşa bilirsin.
 

BigShow06

Recruit
Best answers
0
Merhaba mount&blade warband Ps4 kullanıcısıyıım grup sayfasını açtığımda yanımıza aldığımız heroların Yanında + işareti var geliştirmem gerekiyor sanırım ama nerden geliştireceğimi bilmiyorum yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim
 

hasret401

Knight
WB
Best answers
0
BigShow06 said:
Merhaba mount&blade warband Ps4 kullanıcısıyıım grup sayfasını açtığımda yanımıza aldığımız heroların Yanında + işareti var geliştirmem gerekiyor sanırım ama nerden geliştireceğimi bilmiyorum yardımcı olurmusunuz teşekkür ederim
Grup(Party) ekranına girip yanında + işareti bulunan hero ile konuş deyip oradan özelliklerine girerek yapabilirsin. Bana özelliklerinden bahset gibi bir seçenek olması lazım. Ona tıklayıp oradan istediğin özelliklerde geliştirebilirsin.
 

Afrandez

Duke
WBNWVCWF&SM&B
Best answers
0
Yakışıklı Prens said:
Ben oyunda onlinede kuşatma makinalarını kullanamıyorum ama herkes kullanıyor bu nasıl oluyor
Adında GK geçen sunucular sanırım, NeoGK mod kurman lazım.
 

Skeletonmarduk

Recruit
Best answers
0
Aklıma takildı da şu casusla buluşma gorevinde söylenen şeyin tamami neydi dostumun dostu falan filan diyor o da ama dostumun falan filan diye devam ediyor
 

Sword of God

Regular
Best answers
0
Normalde oyunu sorunsuz bir şekilde oynuyorum fakat eğer ctrl+x,l,c hilelerini abartırsam savaş meydanında karakterimin üzerinde hiçbir silah olmuyor.
Bu sadece meydan muharebelerinde ve kale kuşatmalarında yaşadığım bir problem. Neyse ki bu sorun bana hilenin cılkını çıkarmamam konusunda iyi bir ders vermişti.  :iamamoron:
 

logrolf

Sergeant at Arms
WBNWWF&SVC
Best answers
0
arkadaşlar ad 1200 modunda oyunda sürekli oyun süresiyle 1 2 haftada bir envanterimdeki para ve eşyalar gidiyo yerine 2 tane item geliyo parada 2000 3000 dinar falan oluyor bu sorunu nasıl çözebilirim?