Oletko tehnyt koskaan modia?

Oletko tehnyt omaa modia?

  • Kyllä.

    Votes: 14 20.9%
  • En.

    Votes: 17 25.4%
  • Miksi tekisin?

    Votes: 3 4.5%
  • En osaisi tehdä.

    Votes: 33 49.3%

  • Total voters
    67

Users who are viewing this thread

Merc said:
Kattelin tossa vähäsen tota sun modin topiccia, kuis tuo onnistuu, onks tota interaktiivista ympäristöä yritetty jotenkin vielä?

Enpä juurikaan. Ennen kuin alkaa yrittää mitään kehittyneempää kannattaa olla perusasiat hallussa. Siis kannattaa oppia kävelemään ennen kuin alkaa juosta.

Graaffinen puoli on hyvin hallussa ja tällä hetkellä olen koodaamassa ihan perus asioita (joukot, factionit, eri kaupungit jne). Olen myös lisäämässä jumalia ja jumalattaria peliin.
 
Olen tekemässä dinosaurus-modia , mutta ei ole modeleita siihen. :cry: No voisko joku tehä mulle ku en ite osaa?  :razz:
 
Teshin said:
Olen tekemässä dinosaurus-modia , mutta ei ole modeleita siihen. :cry: No voisko joku tehä mulle ku en ite osaa?  :razz:
Yksi huonoimmista ideoista täällä. Mitäs edes tiedät modin teosta? Mitä uutta meinaat siihen lisätä? Eikö tuon tyyppisessä modissa modelit ole aika tärkeä osa sitä modin tekemistä? Tuolla lauseella pyydät jotain muuta tekemään työn sinun puolestasi samalla kun sinä keräät kehut ja kunnian...
 
Teshin said:
Olen tekemässä dinosaurus-modia , mutta ei ole modeleita siihen. :cry: No voisko joku tehä mulle ku en ite osaa?  :razz:

"Minä teen modia. Voisiko joku tehdä sen minulle?"

Mikäköhän noissa virkeissä saa loogisuuteni sekaisin?
 
mikkinaattor said:
Teshin said:
Olen tekemässä dinosaurus-modia , mutta ei ole modeleita siihen. :cry: No voisko joku tehä mulle ku en ite osaa?  :razz:
Yksi huonoimmista ideoista täällä. Mitäs edes tiedät modin teosta? Mitä uutta meinaat siihen lisätä? Eikö tuon tyyppisessä modissa modelit ole aika tärkeä osa sitä modin tekemistä? Tuolla lauseella pyydät jotain muuta tekemään työn sinun puolestasi samalla kun sinä keräät kehut ja kunnian...
Teen itse modelit, :arrow: jos haluan. Ja niin teenkin, 3DS Maxilla.  :twisted:
 
Oisko jossain jotain tutoriaaleja modien tekoon? Hallitsen kyllä modelointia ja perusteet C++ kielestä jos sitä tarvitsee.
 
Karthondevan said:
Oisko jossain jotain tutoriaaleja modien tekoon? Hallitsen kyllä modelointia ja perusteet C++ kielestä jos sitä tarvitsee.

Eikös niitä löydy tuolta The Forge - Mod Development -puolelta? Winterin tekemiä muistaakseni. Enpä jaksa tarkistaa tai hakea linkkiä. :mrgreen:

Ja itse aiheesta: en tee modia, mutta haaveena olisi kuitenkin... Tällä hetkellä kartutan taitojani 3d mallinnuksessa ja sitten kun se alkaa sujua niin voisi tuota pythonia alkaa opettelemaan. Koodauskokemusta on kyllä ennestäänkin, joten en usko että se vie kamalan pitkää aikaa. Tosin en tiedä paljonko python poikkeaa muista kielistä.

Jonkinlaista Rooma-modia olisi mukava tehdä. Paitsi että sellainen on kai jo tekeillä?
 
Juuh... tuossa editointi tilassa vähän säätelen, mutta miten tavaroita voi liikuttaa? tajusin kyllä että kun pitää samaan aikaan z, y tai x kirjaimia ja hiirellä vetää, niin kääntyilee eri suuntiin, mutta miten itse koko tavaraa voi liikuttaa paikasta toiseen?
 
Sori mut Rooma modi on jo olemassa. Sen luvataan keskittyvän gladiaattori taisteluihin ,mutta se on enimmäkseen pitkästyttävä...
 
mikkinaattor said:
Sori mut Rooma modi on jo olemassa. Sen luvataan keskittyvän gladiaattori taisteluihin ,mutta se on enimmäkseen pitkästyttävä...

No itse ajattelin enemmän puunilaissotia, eli Rooman Tasavallan sotien aikaa. Eihän sillä kai ole väliä vaikka Rooma modi on jo olemassa, aihe kun olisi kuitenkin erilainen. Jos meinaan ajattelee ettei voi tehdä modia sellaisesta aiheesta joka on jo osittain käsitelty, modaajilta loppuu kohta tekeminen. No ei nyt ihan, mutta tajusit pointtini? :smile:
 
Ok ok olen himoinnut modin tekemis taitoa jo pitkään. Ja haluaisin kysyä ,että mistäs saan kaikki tarvittavat ja miten voisi harjoitella??

PS. Tiedän että jossakin täällä on, mutta en ole viitsinyt etsiä koska tahtoisin ensiksi kuulla teidän sananne.
 
orwiz said:
Ok ok olen himoinnut modin tekemis taitoa jo pitkään. Ja haluaisin kysyä ,että mistäs saan kaikki tarvittavat ja miten voisi harjoitella??

PS. Tiedän että jossakin täällä on, mutta en ole viitsinyt etsiä koska tahtoisin ensiksi kuulla teidän sananne.
Nyt kyllä pistit pahan!
The Forge - Mod Development
Everything you need to know to make your own mod
Hmmm....
Nyt vielä tyhmälle suora linkki http://forums.taleworlds.com/index.php/board,64.0.html
 
Muuten mitä noista kaikista pitäisi ottaa?? On jo se map editori,mutta kun käy semmoinen juttu kun koitan ladata jotain juttua sieltä niin tulee error message. Veikkaisin että voisin ehkä jättää koko jutun.
 
orwiz said:
Muuten mitä noista kaikista pitäisi ottaa?? On jo se map editori,mutta kun käy semmoinen juttu kun koitan ladata jotain juttua sieltä niin tulee error message. Veikkaisin että voisin ehkä jättää koko jutun.
Suosittelisin täysin samaa sinulle
 
Back
Top Bottom