Oletko tehnyt koskaan modia?

Oletko tehnyt omaa modia?

  • Kyllä.

    Votes: 14 20.9%
  • En.

    Votes: 17 25.4%
  • Miksi tekisin?

    Votes: 3 4.5%
  • En osaisi tehdä.

    Votes: 33 49.3%

  • Total voters
    67

Users who are viewing this thread

En osaisi, vaan enpä ole aikonutkaan  :smile: vaan oisihan se ihan hauskaa osata, etenki nyt kesälomalla kun muutenkin tekeminen tuppaa loppumaan.

off-topic

Argh! luulin jo että kerkesin ennen lännen nopenta postaajaa - pipulia - ennen...
 
Juu, siitä vaan ahkerasti opiskelemaan tuota modaamista. Ei se niin hirveän vaikeata ole.
 
Joskus aikoinaan jotain räpelsin, joskin silloinen unofficial editori jolla modia työstin päätti sekoittaa tiedostot niin, että tulos oli hyvin buginen modi, jonka tiedostoihin ei päässyt käsiksi editorilla.

Jotain pieniä juttuja tulee tehtyä omaksi iloksi, lähinnä tekstuurien muuntelua ja uusia yksiköitä sun muuta.
 
Rollipeikko said:
Argh! luulin jo että kerkesin ennen lännen nopenta postaajaa - pipulia - ennen...
öh... juu, et taida käydä paljoa tuolla off topicin puolella?

OT:
En ole tekemässä modia, ja tuskin tulen tekemäänkään, mutta ainakin olen päässyt/pääsemässä Modiin :razz:
 
Kylhän sitä vois harjoitella  :shock:
sitä modin tekemistä :grin:

Minkälaisia modeja te ootte tehneet?
 
tibo said:
Kylhän sitä vois harjoitella  :shock:
sitä modin tekemistä :grin:

Minkälaisia modeja te ootte tehneet?

Itse olen tekemässä modia, jossa ollaan Black Kherigin tapainen bandiitti, toki hienommat vaatetukset ^^.

Pelaaja lähtee keskeltä metsää haaveena olla viellä joskus tunnettu rosvo ja, ehkäpä sankarikin. Pelaajan tehtävä ei ole helppo, sillä monta vaaraa vaanii mutkan takana ja kilpailu sankaruudesta ja rosvojen kuninkaana on kovaa. Totetus viellä kesken, mutta tuossa alkua.
 
Pipuli said:
Itse olen tekemässä modia, jossa ollaan Black Kherigin tapainen bandiitti, toki hienommat vaatetukset ^^.

Pelaaja lähtee keskeltä metsää haaveena olla viellä joskus tunnettu rosvo ja, ehkäpä sankarikin. Pelaajan tehtävä ei ole helppo, sillä monta vaaraa vaanii mutkan takana ja kilpailu sankaruudesta ja rosvojen kuninkaana on kovaa. Totetus viellä kesken, mutta tuossa alkua.

Onks suomenkielinen?

Mutta itse asiaan: En ole tehnyt modia, miksi tekisinkään? Enhän edes osaa. Koita siinä sitten valita jokin vaihtoehto.
Valitsin tuon majava vaihtoehdon.
 
Ei nyt niin vaikeasta kannata lähteä liikkelle.

Ei modini tule olemaan suomenkielinen, en ainakaan näiltä näkymiltä usko.
 
Tarkoitan lähinnä, että jos haluat rupemaan tekemään modeja, ei kannata alottaa Piratessista, koska joutuisit tekemään vettä, jossa seilataan, laivat jne. Perus asioista olisi helpompi, kuten kartan muokkas ja dialogien muuntelu, sitten tavaroiden lisäys jne.
 
kk  :grin: :grin:
Pitäisihän sitäkin kokeilla..... :roll: Sitku teen jonku modin ni mä pistän siihen jotain aseita  :razz:
 
Pistoolit oli kyllä ihan huippujuttu Pirates-modissa.
Ei jostain blunderbussista tai musketista ole mihinkaan kun ne ampuu niin hitaasti.
Doublebarrelpistol jytää.
Eikä lisäammuksiakaan tarvita.
 
Tekisin, mutta siinö on pari ongelmaa. Pitäisi olla hyvä graafikko + tiimi. Pitäisi osata hyvin englantia jota en tod. osaa vielä hyvin. Mutta sellainen olisi hieno joka olisi kuin RTW mod, mutta enemmän juonta useampia maita Hispanja, Gallia, Rooma, Egypti ja Puunialaiset ja lopuksi juoneen tulee mukaan mahtavat Hunnit(ko?). Sitten kaiken päälle voisi hankkia sotakoneita (tähän on muutamia eri toteutus tapoja yksi on, että ne ovat yksikköinä).
 
Back
Top Bottom