ogelma pelin kanssa

Users who are viewing this thread

mul on semmone ongelma et ku mul on gran turismo 4 aattelin sitä sit pelata. no pistin sen pleikkaan mut sit ilmeni ongelma. siinä kyl luki et reading disc mut vain 2 sekuntia. sit ei tapahtunu mitään. ei edes tullu error viestiä mut sit ku pistin toisen pelin niin se toimi. et ylensä pitäs tulla joku disc reading error jos ei toimi mut mul ei tullu mitään. eli kuka tietäis vastauksen tähän ongelmaan?
 
Otat vasaran, isket pleikan rikki, ja opettelet kirjoittamaan.

Toimii myös monissa muissa ongelmissa ratkaisuna.
 
Ovatko pleikkari ja peli jo palasina?
Jos eivät niin katsoppas kuinka naarmuilla peli on. Kun pleikkarin lukupää vaurioittuu käytössä se pystyy aina vain ehjempiä pelejä lukemaan.
Siis jos on vanha pleikkari ja naarmuinen peli niin ei ihme ettei toimi.
 
Koita laittaa jotain hieman painavaa sen kannen päälle, levynlukija kun voi olla likainen tai ei saa kosketusta levyyn.

Itselläni, kun oli ongelmia käynnistää pleikkari, nostin pari kirjaa tuon kannen päälle ja kyllä se toimi.
 
mr.master said:
mul on pc ja pleikka.  :smile:  onkos muute kukaan pelnnu colosseum: road to freedomia?  aattelin ostaa sen. näytti ihan hyvältä

Olen pelannut. On melko vaikea, jos ei ole aiemmin pelannut.
 
QinNai said:
opettelet kirjoittamaan.
Samaa minulle sanottiin. En nyt muista kuka, mutta joku todella ystävällinen ihminen täältä.Nimittäin kirjoitin puhekieltä koulussakin ennen sitä ja sain huonon numeron kirjoitelmasta.
 
orwiz said:
Samaa minulle sanottiin. En nyt muista kuka, mutta joku todella ystävällinen ihminen täältä.Nimittäin kirjoitin puhekieltä koulussakin ennen sitä ja sain huonon numeron kirjoitelmasta.
Puoli foorumiahan sitä on sinulle jankuttanut...  :roll:
EDIT: Korjasin lausetta vähän
 
Back
Top Bottom