Noobille apua peliä varten.

Users who are viewing this thread

Black kamppeet on helpot saada kun hankkii levuja ja rahaa sekä ylenee duunis ja esim saattaa karavaaneja mutt sain black armorin ku tapoin 5 black knightii aika helppoo ku ratsastaa vaa ympyrää siin.
 
Niin minulla on jo ne ja olen hommannut marnidille ne myös niinkuin borchalle.Eikä tehnyt kipeää kun on hankkinut paljon rahaa.
 
Onneksi olkoon! Olet viimein onnistunut elämäntyössäsi.

Vaikka tämä on M&B foorumi, niin en tykkää siitä kun joku tulee kehumaan omaa hahmoaan.
 
orwiz said:
Niin minulla on jo ne ja olen hommannut marnidille ne myös niinkuin borchalle.Eikä tehnyt kipeää kun on hankkinut paljon rahaa.

WTG, vielä ku naista saat nii on elämä mallillaan.
 
orwiz said:
Niin minulla on jo ne ja olen hommannut marnidille ne myös niinkuin borchalle.Eikä tehnyt kipeää kun on hankkinut paljon rahaa.

Vielä minäkin kiitän tästä tietoiskusta, ilo on kokonaan sinun puolellasi... Varsinkaan en edes usko että sinulla on näitä, vaikkei minua kiinnostakkaan.
 
Worbah said:
orwiz said:
Niin minulla on jo ne ja olen hommannut marnidille ne myös niinkuin borchalle.Eikä tehnyt kipeää kun on hankkinut paljon rahaa.

WTG, vielä ku naista saat nii on elämä mallillaan.
No kiitos se on työn alla :grin: taidan oikeasti ollarakastunut mutta en vielä tiedä sitä :grin:.
 
MasterOfTheMartialArts said:
Kuka nyt naista tarvii ku on kone?
-Vastaus: Kaikki 10-15 vuotiaat WoWin dataajat ( Ja M&B:n dataajat jos vanhemmat ei maksa kk maksui)

Hä? sori nyt ei sytytä :O
 
ei MasterOfTheMartialArtsillakaan, mutta ei se sen menoa haittaa. jätkän eka posti foorumeilla oli paska vitsi, jota se ei varmaan itekkään tajua.
 
En tajuakkaa. Miks turhaa postailla tänne? Nää kaikki postit on täyttä ****tii. Jos oikee iskee nolife tunne päälle nii luen noit englannin kielisii forumeit. Tääl suomalaises hengaa tosiaa vaa alakoulaiset. Worbah, ei taida itelläskää sytyttää jos tarttee olla töissä vappu aattona klo. 5 aamulla :wink:
 
MasterOfTheMartialArts said:
Worbah, ei taida itelläskää sytyttää jos tarttee olla töissä vappu aattona klo. 5 aamulla :wink:
Miten niin aamulla? Kummat työajat teillä päin.
 
MasterOfTheMartialArts said:
En tajuakkaa. Miks turhaa postailla tänne? Nää kaikki postit on täyttä ****tii. Jos oikee iskee nolife tunne päälle nii luen noit englannin kielisii forumeit. Tääl suomalaises hengaa tosiaa vaa alakoulaiset. Worbah, ei taida itelläskää sytyttää jos tarttee olla töissä vappu aattona klo. 5 aamulla :wink:

Kunnon angstia pukkaa. Kannattaa tarkistaa ettei ole kuiteskaan jäänyt se pää sinne perseeseen.
 
MasterOfTheMartialArts said:
En tajuakkaa. Miks turhaa postailla tänne? Nää kaikki postit on täyttä ****tii. Jos oikee iskee nolife tunne päälle nii luen noit englannin kielisii forumeit. Tääl suomalaises hengaa tosiaa vaa alakoulaiset. Worbah, ei taida itelläskää sytyttää jos tarttee olla töissä vappu aattona klo. 5 aamulla :wink:

Heh, en nyt väittäisi, että kaikki on ****tiä. Tosin poikkeuksia löytyy, eli ei siis löydy "****impää tektsiä, kuin tuo sinun vongerus. Kaikki eivät ole alakoululaisia, jonka voit tajuta, ehkä itsekkin.

/angst
 
Back
Top Bottom