Nieuwe RP polly topic

Users who are viewing this thread

Bij deze, een topic waar we kunnen bepalen wat voor nieuwe RP we willen gaan doen. Deze keer zouden we voor een nieuwe setting voor een RP gaan, alhoewel we kunnen altijd zien hoe het loopt. Later kunnen we overgaan tot een poll zodat we kunnen gaan stemmen.

Plaats hier je suggesties, ideeën etc.

Huidige RP ideeën
- Alfrian Adventures
- Misschien weer een Native setting?
- Middeleeuwen
 
1.-futuristiche ( blablabla) gedoe? :razz:
2.-Zombie ramp?
3.-Morderne tijd met onze personages in allerlei complotten.

Elke heeft zo zijn charme en zijn nadelen.

1. = Tja, wat zijn de grenzen van de bedachte tech? In zekere woorden om het simpeler te zeggen : ''Hoever kan je daarmee gaan?''. Beetje hetzelfde als je magie etc. in een RP-thema gooit.

2. = Tjah, de plek. Denk dat het beste is dat het verhaal zich gaat beperken tot maar één regio/metropolis etc. , want anders krijg je het probleem dat er over de hele wereld maar een handjevol overlevers zijn.  :smile:

3. = Kan te ingewikkeld raken. Lijkt me best super grappig, maar op een gegeven moment kan alles in de knoop raken en weet niemand meer wat wat is. Of misschien dat we later in het nieuws horen dat een RP-schrijver( of mogelijke lezer) probeert de regering omver te werpen op basis van wat er dan verzonnen word.  :lol:
 
Zombies lijkt mij echt hartstikke leuk maar dan moeten er veel mensen meedoen.


En anders combineren.. tijd van nu met nieuwe technische snufjes ( hologrammen en shiz maar met wapens van nu ) omdat de regering iets doet met zombies?
 
Tjah, maar dan zit je nog met de twee vragen :

1. ''Hoe goed is die gevorderde tech?''
2. ''Hoe groot is de kaart? ( gezien het toch een soort survival word met de zombies)''
 
Je kan ook gewoon geen kaart nemen en zeggen dat het een stad is, en verder geen info geven. Misschien iets over een hospitaal dat een dag rijden is met de auto maar daarvoor moet je dan eerst een auto vinden blabla.

Ik weet het echt niet, het word wel ingewikkeld. Maar ik wil ook wel eens iets met nu/futuristisch proberen.
 
Ja, zucht. Dan wil je een poll topic maar dan zet je niet je eigen mening neer. :razz:
 
Wereld oorlog 1? De loopgraven


-Shellshock
-Over the top
-Modder
-Slecht eten
-Artillerie
-Gas
-Tanks
-Paarden
-Instortende loopgraven
-generaal
-...

?


Of WO2, daar is heel veel variatie in, we kunnen er zelfs wat fantasie bij doen: (Duitsers die wat meer van hun crazy prototypes hadden, of weetikveelwat kregen zodat ze de oorlog opnieuw konden financiëren en terugvechten, ...)

-Infanterie
-Tank
-Vliegtuig
-Boot
-generaal
-verkenningsvoertuigen
-D-day
-...


 
Hoe de kaart zo klein mogelijk, dan komen je karakters al vaak veel meer tegen, dat is juist het leukste RP :wink:. En de zombie ding klinkt wel nice.

2E keus voor mij zou zijn weer voor iets Native-baseerd, maar ja, zie maar.
 
Toe maar weer dan. Zal kijken of het vandaag lukt. Ik doe trouwens niet mee in het begin, ik ben eerst een dikke week op vakantie vanaf vrijdag, dus meedoen voor mij word dan lastig :razz:. Daarna maak ik wel een karakter.
 
Back
Top Bottom