New York, Zombie RP ( nog geen goede titel, I know)

Users who are viewing this thread

In dat geval was mijn persoontje gewoon in dienst toen het uitbrak en die hele geschiedenis gebeurde  :mrgreen:
 
hmmm okay, maar voordat ik begin; hoe lang is de zombie-uitbraak nu al aan de gang? sinds 2020? pas een jaar? anders krijgen we straks verschillende realiteiten en met zo veel mensen moeten we de RP niet op zo iets kapot laten lopen.
misschien kan iemand een snelle tijdlijn maken?
 
Denk dat de ''mutering'' van de zombies al een tijdje aan de gang is.

Bijvoorbeeld, eerst was het alleen in lokale gebieden en zeiden de regeringen dat ze alles onder controle hadden, maar dat hadden ze dus niet.
En het hangt dus af van welke plaats.

Gezien we maar één plaats hebben, laten we zeggen dat de situatie erg uit de hand was gelopen en dat inmiddels bijna heel de stad ondergelopen is. :razz:
(dus de uitbraak in NY is al ronduit 2,5 jaar bezig? :razz: )
 
Laten we zeggen dat alleen de immune mensen het hebben overleefd en dat circa 1 op de 1000 man/vrouw het dus heeft overleefd.
 
Of dat het alleen duidelijk is dat je immuun bent als je eerder bent gebeten en nooit kenmerken van mutatie heb getoond, zoals ziek uitziende huid en de constante honger naar vlees en bloed? :razz:
 
Nee, er is maar 1 a 2 pers. die immuun zijn, die door heel de wereld worden gezocht om hun kostbare gen, dat hun immuun zou maken tegen de zombie-ziekte zelf. Niet tegen erdoor vermoord worden natuurlijk.

De mensen die wij voorstellen zijn allemaal ontsnapt aan gebeten te worden, en er zijn enkele dokters die zoeken naar het gen, dat een willekeurige speler zal bevatten?

De organisatie die immuun is tegen de ziekte heeft een enorm voordeel, want zij kunnen fatsoenlijk tgen de zombies strijden, ze hoeven niet bang te zijn voor het minste schrammetje dat hun zou kunnen besmetten, of de 99% verzekerde besmetting bij een beet.
 
Naam: Steve Mulberry
Geslacht: Nee levend
Leeftijd: 31
Uiterlijk:
fallofmen2.jpg
Beroep (als dat van toepassing is):Hiervoor was hij een brandweerman maar als nu iemand hem vraagt wat hij deed antwoord hij '' Ik trainde voor deze apocalyps. ''
Wapens: Een grote sloophammer van het doe het maar zelf zaakje.
Karakter: Hij is een rustige kalme man, maar zodra hij boos word krijgt hij een waas voor zijn ogen waardoor het wel eens kan gebeuren dat hij een persoon raakt die hij niet wou raken. Het is al eens eerder gebeurt.
Geschiedenis: Hij ging op zijn twintigste bij de vrijwillige brandweer om te ontsnappen aan zijn leven bij een vader die hem sloeg en een moeder die altijd dronken was. Op zijn vijfentwintigste moesten ze uitrukken naar een grote brand in New York, Times Square wat het hele blok omvatte. De brandweer dacht iedereen geëvacueerd te hebben maar er bleek een huis nog vol te zitten met mensen. Als eerste sprong Steve op om terug naar binnen te gaan en daarmee het bevel van de commandant te negeren. Hiermee behaalde hij een heldenstatus door vijf man het gebouw uit te slepen voor het instortte. Hij claimt dat het allemaal op een soort instinct ging wat plots voor zijn ogen verscheen en dat hij er zelf niets aan kon doen.
 
Mijn char zit vast in het gecrashte vliegtuig. Wie hem ook vind kan hem helpen/bevrijden.

2 dagen na wat er tot nu toe allemaal gebeurd is wordt mijn Roran wakker, maar in de nacht van de 2e dag kon iedereen het vliegtuig zien neerstorten, en vooral de crash horen en voelen.
 
Ik ken NY niet. Hij is ergens in NY of in de buurt gecrasht. Mn char is namelijk niet in de wetenschap waar hij is, behalve het feit dat hij vast zit.
 
Sorry heb nu geen tijd voor Roleplays en zo. Unief en zo, veel leren... Misschien een volgende keer.
 
Jou X 3.

Valt al bij al goed mee gezien de omstandigheden. En is niet zoals in hasselt 1 vak per X tijd.  :smile:
 
Ik zie dat als een voordeel. Maar ja ieder z'n voorkeur he.  :razz: Is er trouwens al sprake van een nieuwe Civ ofzo?  :lol:
 
Back
Top Bottom